Gå til innhold

Får ikke slått på Bluetooth på Nokia N82


egulbr

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg et bluetooth headsett i dag. Men når jeg skulle slå på bluetooth og koble det til kommer det bare opp et pip og meldingen : Kan ikke utføre Bluetooth operasjon. Har brukt bluetooth tidligere, så den har jo virket. Har prøvd å slå av/på igjen telefon. Ta ut batteriet. Legge inn ny software, men problemet er der fortsatt. Noen som har vært borti noe lignende? Er vel bare å levere den inn på service da vel??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Basic question: Står blåtannhodesett i "paringsmodus"?

 

Hvis jeg forstår deg riktig, får du ikke en gang slått på blåtann på mobilen din i det hele tatt? I så fall - og hvis du har oppdatert programvaren på telefonen uten at det hjelper - må telefonen dessverre inn til service. Høres forøvrig ut som en programvarefeil, noe som igjen gjør dette til en garantisak.

 

Lykke til,

mvh Pål

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Ja, den må nok inn til service. Får ikke slått det på i det hele tatt. Er ikke bare at jeg ikke får koblet til noe. Skal levere den inn på mandag.

 

 

Heisann

 

No har akkurat det samme problemet skjedd med min n82 heilt plutselig...

Korleis løste denne saken seg for deg egulbr?

 

Har gjort det samme som deg før eg fant denne posten. Oppdatert programvare, restarta, tatt ut batteriet osv....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Sliter med det samme på min N82. virker som om dette er ett kjent problem, og jeg håper det er software-relatert, men mistenker at Nokia har gjort en dårlig jobb med Blåtann-brikkesettet på denne modellen.

 

Edit: Da har jeg snakket med Nokia Care, som ba meg levere den inn til nærmeste verksted, så jeg tror nok at Bluetooth-modulen på denne modellen er av dårlig vare.

Endret av bepe86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...