Gå til innhold

Anmeldelse: Facebreaker (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde demoen, og ble ikke noe spesiellt begeistret. Men jeg kjøpte det for det om på lørdag for jeg fikk besøk av en del kompiser den kvelden så vi skulle ha litt vs. moro.

 

Og jeg må si det att dette spillet er UTROLIG moro å spille med andre, alt går lynkjappt og det er veldig mye humor i spillet. Alle kompisene mine digget spillet og kunne ikke få nok av det.

 

Edit: Og for de som tror dette kun er hjernedød "Button Bashing" så er det helt feil, greit, du trykker mye mer på knappene enn i fightnight, men du må faktisk tenke litt taktisk og finne akilleshelen til motstanderen. Spillet er forøvrig svært vanskelig på høyere vanskelighetsgrad.

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar
Og jeg må si det att dette spillet er UTROLIG moro å spille med andre, alt går lynkjappt og det er veldig mye humor i spillet. Alle kompisene mine digget spillet og kunne ikke få nok av det.

 

Samme skjedde her. Lastet ned demoen for å spille sammen med en kamerat i helging, og vi hadde det kanon gøy.

 

Det er tydelig at de negative anmeldelsene spillet har fått er nokså urettferdig. Den er nok meint som et multiplayer, ikke solo.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...