Gå til innhold

Typiske kampanjetider


Anbefalte innlegg

Skal bestille fly fra Molde -> London i September, men vurdere å vente med å bestille billetter i påvente om en eventuell kampanje. Lurer derfor på om noen erfarne reiseglade kunne tipset meg litt her. Er det lurt å vente til typiske kampanjetider med å bestille flybilletter, og når er disse?

 

Er selv lite erfaren på priser osv. Betaler pr. i dag omtrent 1800,- for Molde-Oslo-London med retur (Utreise onsdag, hjem fredag). Er dette bra pris?

Endret av Lasseg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal bestille fly fra Molde -> London i September, men vurdere å vente med å bestille billetter i påvente om en eventuell kampanje. Lurer derfor på om noen erfarne reiseglade kunne tipset meg litt her. Er det lurt å vente til typiske kampanjetider med å bestille flybilletter, og når er disse?

 

Er selv lite erfaren på priser osv. Betaler pr. i dag omtrent 1800,- for Molde-Oslo-London med retur (Utreise onsdag, hjem fredag). Er dette bra pris?

 

Hvor gammel er du og den du reiser med? Om dere er <26, har dere sjekket ungdoms billetter med sas? Betalte vell 1200 eller noe slikt i fjor. Det skal være fast pris på disse billettene. Jeg synes det er en god deal, men man kan alltids reise med lavprisselskapene for spytt og ingenting(grøss).

 

EDIT: Ser ut til at ungdoms billettene blir ca samme pris som du har funnet, skyldes nok mellomlandingen.

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

 

Skal bestille fly fra Molde -> London i September, men vurdere å vente med å bestille billetter i påvente om en eventuell kampanje. Lurer derfor på om noen erfarne reiseglade kunne tipset meg litt her. Er det lurt å vente til typiske kampanjetider med å bestille flybilletter, og når er disse?

 

Er selv lite erfaren på priser osv. Betaler pr. i dag omtrent 1800,- for Molde-Oslo-London med retur (Utreise onsdag, hjem fredag). Er dette bra pris?

 

Hvor gammel er du og den du reiser med? Om dere er <26, har dere sjekket ungdoms billetter med sas? Betalte vell 1200 eller noe slikt i fjor. Det skal være fast pris på disse billettene. Jeg synes det er en god deal, men man kan alltids reise med lavprisselskapene for spytt og ingenting(grøss).

 

EDIT: Ser ut til at ungdoms billettene blir ca samme pris som du har funnet, skyldes nok mellomlandingen.

 

 

Er begge 20, ja. Så det ligger på mellom 1200 og 2000 hvor 1200 er en god penge altså. Kanskje jeg bare skal gå for 1800 da..

Lenke til kommentar

Tirsdag er dagen da flyselskaper normalt starter sine kampanjer, så tirsdag ettermiddag er en fin dag å bestille på. Rett etter skoleferier pleier de å ha de gode kampanjene.

 

Rent statistisk sett er flybilletter visstnok billigst ca 10 uker før avreise. Her strides de lærde, men jeg mener dette er en god regel på når man bør bestille, med mindre man skal reise i en skoleferie eller til et stort arrangement, da bør man bestille i meget god tid.

Endret av Zeroet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...