Gå til innhold

Hjelp oss å gjøre forumet bedre!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan ikke la brukerne stemme på forslag i tilbakemeldingsseksjonen.. Og hele poenget med å ha denne "plagsomme" knappen er jo at den skal være synlig slik at de får samlet inn mye tilbakemeldinger på kort tid. Det er enkelt og greit en kampanje for å aktivisere brukerne til å gi tilbakemeldinger. Noe som ser ut til å funke bra med tanke på antall stemmer som gar kommet inn allerede.

 

Dumme folk som prøver å forbedre forumet etters deres ønsker!! :(:(:(

Lenke til kommentar

hva med å ha kvalitetssikring på artiklene som skrives ?

det er for mage som klager på dem.

 

så bør systemet testes for feil fra tid til annen.

mange av fusjonene funger ikke alltid .

 

for en stund tilbake slet jeg med at meldingstjenesten ikke fungerte .

det var liksom meningen at man skulle få kun en melding per post uansett hvor mange som hadde vær og lagt inn svar .

jeg fikk melding for hver eneste som la inn svar .

etter lit fram og tilbake så fungerte det som det skulle på nye poster , men med de gamle så slet jeg en stund med det problemt.

nå merker jeg ikke det langer

 

hvis man vil avslutte abonnement på poster så er det bare med de x nyeste det går an med. hvis man kunne gjøer det med alle postene man abonnerer på ( enten det er 50 eller tusen ) så hadde blir en forbedring

Lenke til kommentar

Kan forumet bli bedre?

 

Forumet er så bra brukerne gjør det til. Teknisk så er forumsoftwaren ganske bra i forhold til gjenomsnittet i verden.

er ikke alle problem som kan løses med teknikk.

 

Avstemming på poster - æh, mener noen at dagbladtrådene er bedre av den grunn?

 

Hva om brukerne hadde egen "personlig side" som andre kunne gå inn og titte på. Blogg/homepage... men kanskje med en vri...

En side der vi kan presentere brukeren vår, generelle synspunkter på saker, småblogger der vi forklarer/forteller ting, peker til tråder vi liker.

Altså - noen ganger skulle jeg ønske å kunne skrive en større avhandling, puttet den et sted, så linke den inn i ymse poster her og der jeg finner naturlig. Linke til ekstern blogg er ikke alltid noe jeg finner naturlig. Blir som å skrive om noe hardware.no relatert på ekstern blogg. En annen ting er jo å kanskje ha et sted der man gjøre rede for sine generelle synspunkt. "Jeg syns ikke open office er så bra" er ikke særlig forklarende, men å skrive en større avhandling hver gang vi slenger dritt i nix/win debatter er jo slitsomt.

 

Dagens blogg ting på diskusjon er sykt dårlig i forhold til bloggkonkurrenter. En bedre blogg her vil gjøre det lettere og bedre å blogge.

 

Skal man ha poll, så bør det kunne legges et sted. Et Poll-Senter. Heller opprette en tråd, der man embedder en poll fra et sentralt sted, for da kan pollen gjenbrukes og dras frem igjen og igjen til evig diskusjon. (men da er det kanskje greit med poller som kun er åpen i et visst tidsrom, litt pointless å ha en poll over hvilke parti man liker stående i 4år).

Poll i en tråd er kun lettere forlystelser for tråden som varer ... i gjennomsnitt et par døgn kanskje.

 

En bedre løsning for tutorials. Gode tråder som forklarer ting bra ender kanskje opp som stickies, og så fylles de med mer eller mindre svada.

Føler virkelig ikke at stickies er beste løsning alltid, men også usikker på hva som kunne vært bedre. Måtte i såfall være et sentralt sted der blogger/tråder kunne bli lagt til og kunne bli vedlikeholdt på.

 

Kanskje også en mulighet der man kan legge in request for tutorial/forklaring/artikel, og mulighet for å mase, inntil hw.no eller en frivillig tar seg tid til å utdype.

 

Nei ikke lett å si. Forumet er ganske tipp topp om man ser kun på forumsbiten. Tror nok heller man må se på tjenester rundt forumet i sammenheng med hvem/hva som henger her.

Lenke til kommentar

Den knappen er fail... trodde det var en knapp til facebook jeg.

Synsykt iriterende, når man skal lese forumposter må man drive å scorlle opp og ned for å få lest.

 

Bedre sjekking av skrivefeil i artikler, greit at jeg skriver

feil,. og nå får jeg **** meg ikke scorlla med å sjekket teksten min heller. ***** DRITT!! KLLLLLLLLLLLLLLIIIIIKKK! hvor er svar knappen nå da...

 

der faent jeg den... bugga som bare det Reklamebildet dekker over den så jeg fikk bare såvidt sett den når jeg tok vis alle innlegg.

 

Kanskje bra ting å starte med å fikse :)

Lenke til kommentar
hva skal jeg med den når jeg kommenterer i denne posten ?

 

dessuten så er det ikke alt man gir av tilbakemeldinger som blir tatt til etterretning.

det er det jeg sikter til hvis du mener at det burde komme under kardiologiene om tilbakemeldinger

 

 

:wallbash: Nei, bare glem det du...

 

Og selvsagt er det ikke alle tilbakemeldinger som tas til etterretning. Ikke alle forslag er gode forslag, nettopp derfor har de tatt i bruk dette systemet hvor man kan stemme frem de gode forslagene.

 

Men bare slapp av, jeg forventer ikke at du skal forstå dette. Erfaringsmessig så forstår du jo lite av det jeg prøver å forklare deg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

hva med en funksjon for å holde pekeren over en bruker i en tråd for å vise en "quick look" på hva personen har postet tidligere i tråden, så slipper man å bla flere sider tilbake. Tenker på noe liknende hovedmenyen hvor pekeren bare beveges over kategoriene.

 

Tanken er at du skal kunne se poster relatert til hverandre hvis det du leser er uklart f.eks hvis det ikke er brukt quotes.

 

Burde ha mulighet til å endre brukernavn, passord og visningsnavn når man selv ønsker.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
hva skal jeg med den når jeg kommenterer i denne posten ?

 

dessuten så er det ikke alt man gir av tilbakemeldinger som blir tatt til etterretning.

det er det jeg sikter til hvis du mener at det burde komme under kardiologiene om tilbakemeldinger

 

 

:wallbash: Nei, bare glem det du...

 

Og selvsagt er det ikke alle tilbakemeldinger som tas til etterretning. Ikke alle forslag er gode forslag, nettopp derfor har de tatt i bruk dette systemet hvor man kan stemme frem de gode forslagene.

 

Men bare slapp av, jeg forventer ikke at du skal forstå dette. Erfaringsmessig så forstår du jo lite av det jeg prøver å forklare deg..

jeg forstår ikke hel hvor du vil hen da også andre kommer med forslag til forbedringer i posten her. de bruker heller ikke den knappen

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...