Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta mi er gravid !?!?!?!


Anbefalte innlegg

OJ OJ OJ

 

Kom hjem fra jobb igår, og hun sto der med en liten gledeståre, jeg er gravid jeg pus

 

Først lo jeg litt, så kom sjokket, så tok jeg meg en dram og så tok hun sin siste sig.

 

Første testen viste to streker, idag tok hun ennå en, samme, to streker.

 

greia er, at hun har gått på p-piller hele tia...

 

Hva har skjedd?!? Er ikke de 99% sikkre?

 

 

Uansett, om hun virkelig er gravid, er jeg verdens heldigste kar akuratt nå.

 

YES!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv et lite "uhell" som løper rundt hjemme så kjenner følelsen! Ettersom p-produkter kan være skadelige for fosteret, så ta en sjekk hos lege/ ultralyd. Om ikke annet, kan jeg love deg at å se hjerte til et 5 uker gammelt foster slå, gjør noe med en...

 

Velkommen til en ny verden! Det blir et slit og du vil drømme tilbake til verden slik den var i går før du kom hjem, men samtidig vil du aldri bytte bort det du nå har fått i stede. Virker som om dere begge to gleder dere så GRATULERER!! :thumbs:

Lenke til kommentar
Grattis! :) Ps, ble litt nervøs her selv nå. Håper dama bruker et annet merke enn dere. hehe ;)

 

Ingen p piller er 100 % sikre. så du faller nok inn i den 1% som fortsatt kan få barn selv om dama bruker piller. Men DU kan gjøre noe , nemelig ved å bruke kondom. dette er heller ikke 100% sikkert , men sikrere en bare p piller eller ingenting !

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Gratulerer så mye!

 

For jeg lov å spørre etter alderen på foreldrene? Er 20 år selv og venter barn med kjæresten min på 17 år, skjedd på akuratt same måte som dere (Se "Dramatisk helg tråden") :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du virker i alle fall "gledelig" sjokkert så vil bare si gratulerer :)

 

Man sier jo at det kan ta mnd å bli gravid selv når man slutter med p-pillen, så jeg er egentlig fast bestemt på at tar du den til samme tid, hver dag, skal det mye til.

 

Kanskje hun glemte én, eller tok en litt for sent. Hvem vet. Ikke noe vits å tenke på det uansett, kanskje =)

Endret av Jessita
Lenke til kommentar

Gratulerer så mye! :) Ingen bedre følelse enn det, gitt. Hvis du er førstegangspappa så vil jeg anbefalle en nettside for deg som jeg selv har hatt veldig mye nytte av i mine tre år som pappa. :) www.pappa.no / www.verdensbestepappa.no (det er den samme siden for øvrig) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...