Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

bli kjent med en i parallelklassen


Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonym_*

Jeg har gått i parallelklasse med en jente jeg er stormforelsket i i over 1 år. Vi har ikke pratet så mye sammen, så det å bli kjent med henne nå er enda vanskeligere, fordi jeg er ganske så nybegynner i kjærlighetslivet :(

 

Det jeg da vil er å spørre henne ut, men siden hun knapt vet navnet mitt, er det veldig stor sansynlighet for at hun avviser meg.

 

så hvordan skal jeg gå fram for å la henne bli kjent med meg? Hvordan skal jeg spørre etter f eks mobilnummeret? som sagt er jeg nybegynner innenfor dette, så det å bare spøre rett ut er uaktuelt i første omgang.

 

håper desperat at noen er forståelsesfull ovenfor problemet og hjelper meg igang :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere noen fag sammen? Prat med henne neste gang bare du og hun er alene(ingen venner i nærheten), ikke be henne date med en gang hvis hun ikke vet at du eksisterer, bare snakk med henne om alt mulig.

 

Når du har snakket med henne på tilfeldige øyeblikk kan du jo spørre om hun har msn, det har hun garantert. Når du har fått den så prater/flørter du litt mer med henne, og så er det bare et spørsmål om tid før du gjør noe.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Har ingen fag med henne, og hun har klasserom helt i andre delen av bygget, så jeg har ikke oversikt på hvor hun er i friminuttene. men de gangene jeg ser hun er hun med vennene sine. :(

 

høres ut som en fornuftig plan, men det er ikke annet enn jeg har tenkt på selv.

problemet er at jeg ikke har noen ord å si til henne, så jeg vil mer eller mindre at dere skal si meg hva jeg skal si til henne ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

det dere kommer med høres vel og bra ut. problemet er at dere sier "få henne alene", men hva skal jeg si til henne da?

jeg vil jo bli kjent med henne, så hvilke ord skal jeg nevne for at vi skal bli venner?

hovedgrunnen til problemet er jo det at jeg har visst hvem hun er så lenge, så å begynne å snakke med henne først nå er vanskelig :S

Lenke til kommentar

Finn på en god unnskyldning for å snakke med henne. Si at du foretar et intervju med forskjellige personer rundt på skolen til en skoleoppgave, og spør om hun vil la seg intervjue. Sier hun ja, drar du henne evt. vekk fra vennene sine og tar deg en runde rundt skolen mens du stiller en hel del spørsmål. Pass på å legge merke til svarene, og prøv å vri inn noen spørsmål som ikke er relevante for oppgaven. Når du først har fått henne til å svare på spørsmål så skulle det ikke være så vanskelig å få henne til å svare på noen ekstraspørsmål.

 

EDIT: Forresten, hvordan kan du si at du er stormforelsket i henne når du ikke kjenner henne? Er det utseende som tiltrekker deg eller noe? :p

Endret av Comprade
Lenke til kommentar
Finn på en god unnskyldning for å snakke med henne. Si at du foretar et intervju med forskjellige personer rundt på skolen til en skoleoppgave, og spør om hun vil la seg intervjue. Sier hun ja, drar du henne evt. vekk fra vennene sine og tar deg en runde rundt skolen mens du stiller en hel del spørsmål. Pass på å legge merke til svarene, og prøv å vri inn noen spørsmål som ikke er relevante for oppgaven. Når du først har fått henne til å svare på spørsmål så skulle det ikke være så vanskelig å få henne til å svare på noen ekstraspørsmål.

 

EDIT: Forresten, hvordan kan du si at du er stormforelsket i henne når du ikke kjenner henne? Er det utseende som tiltrekker deg eller noe? :p

 

Det er vel så og si ganske vanlig :-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...