Gå til innhold

Hyundai E323D vs Tatung V32MCAK (32" LCD)?


Anbefalte innlegg

Redigerer denne for bedre å få frem hva jeg trenger litt hjelp til.

 

Er personlig ganske evneveik når det kommer til TVer, HD-oppløsning og hele greia. Håper derfor på å få litt hjelp her, ønsker helst å unngå bomkjøp :)

 

 

Hyundai E323D

Laveste pris: 3640 kr

 

Tatung

Laveste pris: 3569 (Yaha.no, 3995 i butikk)

 

 

Er det lurt å satse på en såpass billig 32" kontra en dyrere (relativt sett), men mindre modell? Vil for eksempel en mindre TV til samme pris være bedre, osv.

 

Opprinnelig så jeg etter brukbare 22"ere, men såvidt jeg kunne se manglet disse apparatene de inngangene jeg trenger (HDMI osv). Dette bragte meg opp i en litt høyere prisklasse enn først planlagt. Lurer derfor på om denne kassa er verd pengene, og eventuelt om jeg får noen andre tilsvarende/bedre TVer til cirka samme prisen.

 

Setter pris på alle kommentarer, takk på forhånd!

Endret av Taykun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også interessert i dette!

Ser av spesifikasjonene til Hyundai'en at den banker Tatung på kontrastforhold og responstid, for ikke å nevne design! Det begynner jo også å bli en stund siden Tatungen kom med denne og det var breaking news.

Men så spørs det jo hvordan det forholder seg i virkeligheten. Var ikke lett å drive opp så mange tester eller erfaringer av Hyubdaien eller, så om noen vet noe -please let me know!

 

Tror jeg går for denne, så blir det retur om det er møkk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...