Gå til innhold

Beste hybel tv til 4-6 tusen kroner?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har fått meg en 12kvm hybel som jeg skal kjøpe tv til. Jeg har ca. 4000-6000 kroner til rådighet. Når det gjelder størrelsen,tenker jeg jo større jo bedre. Men jeg vil heller ha en veldig god 26" enn en dårlig 37". Jeg har sett litt på markedet og ser at en kan få helt opp til 37" for den prisen.

 

Så hvilke tv'er ville dere anbefale? :)Selv er jeg veldig fan av Samsung både på grunn av design og panelets kvalitet(har forresten en svart samsung dataskjerm: Hardware.no - Prisguide - Samsung Syncmaster 226BW)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har fått meg en 12kvm hybel som jeg skal kjøpe tv til. Jeg har ca. 4000-6000 kroner til rådighet. Når det gjelder størrelsen,tenker jeg jo større jo bedre. Men jeg vil heller ha en veldig god 26" enn en dårlig 37". Jeg har sett litt på markedet og ser at en kan få helt opp til 37" for den prisen.

 

Så hvilke tv'er ville dere anbefale? :)Selv er jeg veldig fan av Samsung både på grunn av design og panelets kvalitet(har forresten en svart samsung dataskjerm: Hardware.no - Prisguide - Samsung Syncmaster 226BW)

 

 

Til den prisen burde du ikke gå over 32"...

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL

 

NUFF SAID!

Endret av Bava
Lenke til kommentar

Ja....jeg får vel gå i en elkjøp butikk bare. Å så se hva jeg får for ca. 5 tusen. Er det en 32" der til ca. 5 k som jeg ikke kan se noe etterslep på og sånn, så burde vel det være greit? Eller er det bedre å se litt rundt på nettet? Evt. hva burde jeg passe på når jeg skal vurdere om en tv er god eller ikke på elkjøp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...