Gå til innhold

Er penger viktig for deg?


Funky-Fresh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, penger er veldig viktig for meg, penger i lommeboken trenger jeg ikke for jeg har jo kort men er veldig kjekt med kontanter. Nå etter at jeg fikk stipend ++ så har jeg ikke lite penger. :roll:

 

 

 

Penger er neste alt <3 Men kontanter er faen meg det beste, kort kan ryke knekke osv,Kontanter kan bare bli tatt :p

Lenke til kommentar
ja, penger er veldig viktig for meg, penger i lommeboken trenger jeg ikke for jeg har jo kort men er veldig kjekt med kontanter. Nå etter at jeg fikk stipend ++ så har jeg ikke lite penger. :roll:

 

 

 

Penger er neste alt <3 Men kontanter er faen meg det beste, kort kan ryke knekke osv,Kontanter kan bare bli tatt :p

 

 

Vell, Jeg synes det er tryggere og ha kortet med meg da det tar mindre plass i lommeboken også er det ikke så tiltrekkene for små kriminelle skole elver som ser sedler :ermm:

Lenke til kommentar
Penger betyr absolutt ingenting for meg... Men jeg har ikke akuratt noe valg.

Det vil altså si at penger betyr noe for deg.

 

Nå er riktignok spørsmålet om penger er viktig for deg, og da er viktig et definasjonsspørsmål. Skal vi snakke om du personlig er avhengig av penger på et personlig nivå, eller skal vi snakke om penger er vitkig for å overleve i dagens samfunn? Sistnevnte må jo absolutt besvares med et ja, i hvert fall så lenge du bor i Norge. 

 

Jeg tror, hadde jeg hatt muligheten, ville jeg levd et liv uten penger og alt det overflødige dagens samfunn har å by på. Jeg kan selvfølgelig ikke vite noe 100%, men jeg vet at dagens samfunn er veldig stressende.

Endret av Expired product
Lenke til kommentar
Er Penger viktig for deg?

Jeg klarer meg ikke uten og ha litt penger i lommeboka, pleier som regel aldri vere blakk! men når jeg er det så er det sikklig irriterede!! Penger er viktig

Penger er viktig for meg.

 

Er veldig lenge siden jeg har vært blakk, har en del penger nå siden jeg aldri bruker penger så lenge det er nødvendig.

 

Penger gjør meg lykkeligere :)

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...