Gå til innhold

[Løst]Hvordan fungerer orderesystemet til Amentio?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amentio har eit merkeleg ordresystem. Virkar som dei sender ut produkta frå ulike underleverandørar. Eg bestilte 2 overspenningsvern og 1 UPC frå amentio 19.8. 22.8 fekk eg sporingslink til DHL. 25.8 står det "delivered" på linken, men ingen pakke hos meg. Tilfeldigvis var eg innom ein bensinstasjon her idag då dei fortalde om ein pakke som stod bak stasjonen som var til meg. Eg har då altså ikkje høyrt noko om den. Viser seg å vera dei to overspenningsverna i den pakken. UPC'en har eg ikkje sett noko til.

 

Ordreseddelen som ligg oppi pakken kjem frå Techdata.

 

Synst det er rar måte å handtera ordrer på. Og det at varene bare blir dumpa på ein vilkårlig bensinstasjon er jo sykt spør du meg! Stod jo telefonnummeret mitt på adresseetiketten, så dei kunne nå i det minste ringt!

 

Spørsmålet nå er kor UPC'en er... Om nokon har tatt den, eller om den kjem i eiga sending, eller om den står bak McDonalds...

Lenke til kommentar
Amentio har eit merkeleg ordresystem. Virkar som dei sender ut produkta frå ulike underleverandørar.

Heilt korrekt.

 

Om ein bestiller frå Amentio deler dei opp ordren, og sender ut "del-ordrene" til ulike distrubutørar (Tech Data, GNT, med fleire). Den som har lågast pris får ordren. (Foregår automatisk i eigna program, f.eks. SAP.)

 

Greit for oss som forbrukerar, då me får varene frå distrub. med lågast pris, og ein set distrub. mot kvar andre, og pressar gjerne prisen endå lengre ned..

 

 

Einaste ulempen som eg ser (frå eit miljøperspektiv) er auka trafikk for å levere varene til deg som forbrukar..

Lenke til kommentar
Amentio har eit merkeleg ordresystem. Virkar som dei sender ut produkta frå ulike underleverandørar.

Heilt korrekt.

 

Om ein bestiller frå Amentio deler dei opp ordren, og sender ut "del-ordrene" til ulike distrubutørar (Tech Data, GNT, med fleire). Den som har lågast pris får ordren. (Foregår automatisk i eigna program, f.eks. SAP.)

 

Greit for oss som forbrukerar, då me får varene frå distrub. med lågast pris, og ein set distrub. mot kvar andre, og pressar gjerne prisen endå lengre ned..

 

 

Einaste ulempen som eg ser (frå eit miljøperspektiv) er auka trafikk for å levere varene til deg som forbrukar..

Nesten korrekt.

De bruker ikke SAP (da ville de ikke klart de prisene). Amentio er som mange andre (Meeter.no, Datakjeden m.fl) tilknyttet en tjeneste som heter Webmercs. Klikk linken og les mer.

 

Problemet med disse er dersom noe skulle gå galt med ordren eller utstyret så er det ingen til å behandle returen skikkelig. (egen erfaring). Og at lagerstatus ikke alltid er riktig.

Lenke til kommentar

Meget godt mulig du har rett. Eg veit ikkje.

 

Har eit tilsvarande system på jobb, der ting blir punche i SAP, men har sikkert eit (eller tre) program/system som behandlar ordrefordeling etter pris/lager.

 

Når det gjeldt lagerstatus føler eg at det som regler er korrekt (men er spent om å MSI Wind-en kjem på lager i morgon som oppgitt), og retur går til dei eg sendte ordren til. (Alternativt kan ein som firma sende direkte til produsent eller produkt-/produsentpartner.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...