Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prøver å finne det mest effektive gratis virusprogrammet..

 

Var egentlig fornøyd med AVG helt til jeg så hvilke ressurser programmet tok. Enorme mengdre for ett sånt program. Maskinen gikk tregt. Etter avinstallasjon av AVG, var det som å få en ny maskin...

 

Noen som har testet ut flere av de gratis virusprogrammene som er på nett og gjort seg noen erfaringer, så mottas disse med stooor takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
XX Avira-AVG-Avast

FP: few - few - many

TF: 72% - 32% - 28%

SS: fast - average - average

 

FP = False Positives

TF = Total Find

SS = Scan speed

 

Denne testen ser ut til å gi Avira et godt lys i forhold til Avast og AVG ihvertfall

 

Kukaka: Prøvd Avira AntiVir?

Faktisk ikke, installerer nå jeg ; D Ut fra d dere sier her tror jeg d er verdt å teste, men de tallene der er garantert 50% BS ; S

Lenke til kommentar
Prøver å finne det mest effektive gratis virusprogrammet..

 

Var egentlig fornøyd med AVG helt til jeg så hvilke ressurser programmet tok. Enorme mengdre for ett sånt program. Maskinen gikk tregt. Etter avinstallasjon av AVG, var det som å få en ny maskin...

 

Noen som har testet ut flere av de gratis virusprogrammene som er på nett og gjort seg noen erfaringer, så mottas disse med stooor takk :)

det heter antivirus programmer ;) virus programmer er jo virus :!: tipper det ikke er det du er ute etter :thumbup:

Lenke til kommentar
Husk at den siste testen som ble utført, ble gjort mer unøyaktig enn tidligere tester (testet med mindre malware).

 

Husk også at du må avinstallere tidligere antivirusprogram før du installerer Avira, for å ungå uønsket konflikt ;)

Var d til meg? I så fall: okei, ofc! : D

 

HVis ikke: Ignorer dette : p

 

EDIT: Btw så henger d ikke sammen at Avast har både høy på falsk alarm og lav total findings ; S

Endret av Kukaka
Lenke til kommentar
EDIT: Btw så henger d ikke sammen at Avast har både høy på falsk alarm og lav total findings ; S

Tror faktisk at det stemmer ganske bra.

Avast er ikke av de beste programmene til å finne virus.

 

Massevis av brukere som kommer til dette forumet og klager over at de er infisert.

Veldig mange av de bruker Avast/AVG.

 

Bruker selv Avira , og får knapt virus i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Lastet ned AVG for 2 uker siden, alt gikk greit med installering, men når jeg skulle restarte pc`n (som vanlig etter installasjon av programmer) så ville ikke pc`n starte.

Prøvde igjen og igjen. Blue screen etter Blue screen, manglet noen filer eller noe sånn.

Virket som om AVG hadde slettet vitale Windows filer av en eller annen merkelig grunn. Reinstallere Win og fikset meg Avira, Alt går som på skinner! konklusjon: aldri mer AVG. :nei:

Men det kan jo ha vært en engangs tilfelle :hmm:

Lenke til kommentar
Lastet ned AVG for 2 uker siden, alt gikk greit med installering, men når jeg skulle restarte pc`n (som vanlig etter installasjon av programmer) så ville ikke pc`n starte.

Prøvde igjen og igjen. Blue screen etter Blue screen, manglet noen filer eller noe sånn.

Virket som om AVG hadde slettet vitale Windows filer av en eller annen merkelig grunn. Reinstallere Win og fikset meg Avira, Alt går som på skinner! konklusjon: aldri mer AVG. :nei:

Men det kan jo ha vært en engangs tilfelle :hmm:

har også brukt det, det skjedde ikke noe med meg ;) bytta til avira jeg også, avg er ikke så bra som alle skal ha det til

Lenke til kommentar
EDIT: Btw så henger d ikke sammen at Avast har både høy på falsk alarm og lav total findings ; S

Tror faktisk at det stemmer ganske bra.

Avast er ikke av de beste programmene til å finne virus.

 

Massevis av brukere som kommer til dette forumet og klager over at de er infisert.

Veldig mange av de bruker Avast/AVG.

 

Bruker selv Avira , og får knapt virus i det hele tatt.

I så fall har den ikke mange flaske alarmer... En av delene må være feil, hvis ikke er d et forferdelig program jeg angrer på at jeg har tatt sjangsen på å bruke ; S

 

Har brukt Avira litt nå og bortsett fra plagsom splash screen er jeg veldig fornøyd : )

Endret av Kukaka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...