Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med jenter.


Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er en ganske kjekk person som sliter med jenter.

Det er ikke det at jeg er så veldig sjenert, men når jeg er med ei jente alene vet jeg ALDRI hva jeg skal si, og det blir til at ingen sier noe, som er megaflaut.

 

Det jeg trenger hjelp med, er hvordan jeg skal snakke med dem? jeg har omtrent ingen "Jentevenner" For jeg klarer bare ikke og snakke med jenter, uansett om jeg bare er på utkikk etter ei venninne " /

 

Som regel når jeg havner i en situasjon at jeg blir aleine med ei jente, finner jeg på en unnskyldning for og måtte gå, eneste løsningen, ellers ville det blitt at jeg bare stod der og ikke sa noe, som hadde blitt skikkelig pinlig.

 

Hilsen en gutt på 17 år.

Endret av Morten21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er ikke noe annerledes enn oss gutta. er bare å slå av en hvilken som helst prat du også ville gjort hvis det hadde stått en fyr der. ta det med ro og ikke tenk på at jenter er noe ''annet''. Du kan snakke med alle. ;)

Lenke til kommentar

Så lenge du ikke prøver og diskutere et tv-spill, sex eller fotball.. Så er det ikke så vanskelig. Bare prøv og start en diskusjon om skole, utdanning, om hvilken sporter hun liker, familie, ferie osv osv?

Men som Guest_gutta_* skriver, de er temmelig like oss, bare en mer følsom versjon.

Bare vær deg selv og styr unna opplagte guttetema :thumbs:

Lenke til kommentar

Har prøvd det, tenker at det ikke burde være noen forskjell fra og snakke med gutter til jenter, men hver eneste gang blir det helt teit, av og til klarer jeg og holde samtalen litt gående, men det tar ikke mange minuttene før jeg ikke har noen flere emner, og da bare går vi der / står der, og ikke sier noe som helst, og da kommer jeg med en unnskylding om at jeg må gå " /

Lenke til kommentar
Så lenge du ikke prøver og diskutere et tv-spill, sex eller fotball.. Så er det ikke så vanskelig. Bare prøv og start en diskusjon om skole, utdanning, om hvilken sporter hun liker, familie, ferie osv osv?

Men som Guest_gutta_* skriver, de er temmelig like oss, bare en mer følsom versjon.

Bare vær deg selv og styr unna opplagte guttetema :thumbs:

Gidd fordommer da, mann! Hva mener du er såkalte guttetemaer? O.o

Lenke til kommentar
Så lenge du ikke prøver og diskutere et tv-spill, sex eller fotball.. Så er det ikke så vanskelig. Bare prøv og start en diskusjon om skole, utdanning, om hvilken sporter hun liker, familie, ferie osv osv?

Men som Guest_gutta_* skriver, de er temmelig like oss, bare en mer følsom versjon.

Bare vær deg selv og styr unna opplagte guttetema :thumbs:

Gidd fordommer da, mann! Hva mener du er såkalte guttetemaer? O.o

 

fotball, snekkring, data, dataspill, motorsykkler osv osv osv............... ronking?

Lenke til kommentar
Ei jente kan da interessere seg for det hu óg? Ei jente er ikke nødvendigvis bare ei som graver seg ned i sminke og bare vil snakke om den nyeste sesongen av Gossip Girl (;

IKKE? :ohmy: Jeg har levd på en løgn! Hehe...

 

Prøv å fisk litt etter hva som interesserer henne. Skal dere ha noe framtid, bør iallefall noe være felles og da har du noe å snakke om :)

Lenke til kommentar

Det viktigste er egentlig å bryte isen, bruk humor, smil, og ta deg uhøytidelig, uten å virke som en klovn da selvsagt. Spør hvordan hun har det? Kroppslige problemer og skader er fine ting å diskutere har jeg funnet ut, tenker på ryggproblemer f.eks. for da kan du vise medfølelse=jenta føler seg viktig. Vær positiv. En annen ting er å huske hva hun sier, spør hva hun pleier å gjøre, så kanskje hun forteller om en spesiell hendelse som skjer, og da kan du spørre hvordan det gikk, da har du automatisk et nytt samtaletema neste gang dere møtes + hun skjønner at du lytter (i alle fall får med deg litt hehe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...