Gå til innhold

Mail borte i Outlook etter formatering!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

måtte da formatere den ene laptopen til min mor istad da man kom seg så vidt inn på pcen. Så jeg formaterte den som jeg har gjort før, og når jeg installerte Outlook igjen så kom ingen av de gamle mailene opp. Kun fra gårsdagen og idag, vil det egentlig si at de er slettet for godt? Det er noen viktige mail, så hadde vært veldig greit å få dem tilbake.

Jeg fikk alle mailene opp forrige gang jeg formaterte, men ikke nå.

 

Er det NOEN som helst mulighet for å få dem igjen? Har da Telenor som bredbånd og bruker Online adressen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vist det var haket av for at mail skal lastes ned fra server og ikke bli liggende på server tror jeg alle mailene er slettet :(

 

Mailen blir liggende i en pst fil som ofte ligger:

"C:\­Documents and Settings\Brukernavn\­Application Data\­Microsoft\­Outlook\­"

 

Noe i den duren.

 

Alt. ville jeg ringt til Telenor kundeservice på 05000 og spurt om de har backup liggendens, selv om jeg tviler.

 

Du kan også prøve å logge inn på www.online.no og sjekke webmailen der, er dere heldig ligger alle mailene der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Vel. You basicaly fuc***d up, men ta bare lærdom av det og neste gang ta vare på den pst filen som ligger i local profil.

 

For å prøve å hjelpe deg litt så kan getdataback søke etter filer som er slettet, men da må du finne et valg som tillater like filnavn, ellers vil du bare finne den filen som eksisterer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...