Gå til innhold

Det å glemme og ta ned hjulene


Håvard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha:) Slik en tabbe tror jeg ikke jeg kunne gjort. Jeg er så rutinert at det er plagsomt.

 

Men man vet aldri? Kanskje hadde disse karene tenkt det samme om andre råkte ut for dette?

Er du pilot? Hva slags fly kjører du?

 

Nei, er ikke pilot. Hvertfall ikke enda:P Men det gjelder det meste jeg foretar meg, uansett hva. Jeg passer alltid på at alt er som det skal, og det irriterer meg at jeg må sjekke at alt er OK hele tiden:S Irriterende til 1000!

Lenke til kommentar
Så da betyr det at en landing like gjerne kan ende med krasj før du har kommet halveis gjennom landingsprosedyren?

 

:)

 

Hehe, nei tror ikke det! Når det virkelig gjelder, klarer jeg å holde hodet kaldt, og gjøre det jeg skal. Det er verre hjemme, når jeg har muligheten til å sjekke flere ganger... Jeg tipper at det eneste som trengs, er at jeg begynner å stole mer på meg selv

Lenke til kommentar
ah.. sånn er kameraten min også. kan bli litt plagsomt til tider:D

 

Ja off, det er veldig irriterende å være slik:) Hver gang jeg forlater huset, sjekker jeg at dører er låst, og at alt er i orden ellers, før jeg går... Og det sjekkes bortimot 5 ganger per stikkontakt/dør:S

 

Aj aj aj! Det er ikke normalt gutt. Nok og skjekke 1-2 ganger.

 

Har en slik gammling i bygda. Han står i 5 minutter og låser dåra og rister på håndtaket for og forsikre seg at den er låst.

 

Foresten ble denne historien sendt på SunnmøreTV?

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...