Gå til innhold

Problem med "Preform AV enabler"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har til slutt lastet ned denne addonen som gjør at man kan joine premades i AV. Men jeg får den IKKE til å funke, jeg følger alt til punkt og prikke, har til og med lastet ned curse client, som laster ned og installerer addon'en for meg.

Men når jeg logger inn på WoW, og skal til og joine en BG, står det på Preform Av enabler, "status unknown/not installed".

Så jeg har nesten gitt opp denne addon'en, men jeg prøver et siste nødskrik med å poste mitt bitte lille problem her og håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for det første, jeg har ikke enda hørt om noen som går premade AV.

for det andre, hvordan skal du kunne finne noen som har en premade AV, siden du bare blir queuet opp til en random en uansett?

men det var litt OT, har du prøvd å enten slette WTF, cache og interface folders? eller reinstallere WoW?

Skrevet
men det var litt OT, har du prøvd å enten slette WTF, cache og interface folders? eller reinstallere WoW?

Alt unntatt å reinstallere WoW, det skjer ikke :p Får prøve å feile litt til.

Skrevet

hvilken versjon laster du ned. mener på det er 2.1 som gjelder nå. jeg lasta min ned fra curse.com

alt jeg gjorde var å laste ned, unzip, så funker den hos meg.

av premade er fun fun :)

Skrevet (endret)
hvilken versjon laster du ned. mener på det er 2.1 som gjelder nå. jeg lasta min ned fra curse.com

alt jeg gjorde var å laste ned, unzip, så funker den hos meg.

av premade er fun fun :)

Mener jeg har 2.4, men kan prøve å laste ned 2.1 hvis den funker hos deg. Og ja AV premade er fun, mye honor på kort tid, det liker vi :)

Edit:

Hadde 2.1 anyway.

Må jeg være i grupper for at den skal funke? *håp*

Endret av Matseh
Skrevet
Edit:

Hadde 2.1 anyway.

Må jeg være i grupper for at den skal funke? *håp*

Må jo være i gruppe med andre som har prefrom av enabler, eller så gjør jo ikke add-on'en noen ting...

Skrevet
Er kanskje litt uviten nå men er det ikke kommet en knapp som heter noe med "join as group"?

Eller det er kanskje for en gruppe og ikke et helt raid?

En gruppe er dessverre bare gruppe (5 personer), ikke raid. For å joine flere samtidig, må man bruke addons, og da er vel preform av enabler den vanligste. Det eneste den gjør er å prøve å trykke "join" hos alle som er i raidet, og har addonen, akkurat samtidig. Mange har sikkert prøvd dette manuelt, fra tiden før man kunne joine som gruppe i AV. Da måtte man ha nedtelling i chat og satse på at det gikk :)

Er jo samme med preform av enabler. Er ikke alltid det går. Da prøver man som regel igjen. Ofte er man også fornøyd dersom 33-35 personer kommer i samme BG (om man er 40 totalt). Skjeldent absolutt alle kommer med.

Pluss at du kan banne på at han ene løken fra en annen server får leader, og nekter å gi den bort ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...