Gå til innhold

Hva er den høyseste Mhz man kan ha på en mus.


Anbefalte innlegg

En kompis av meg hater å tape en diskusjon.

 

På en mus/ gaming mus så har man 3 forskjellige Mhz man kan velge mellom, 125mhz, 500Mhz, og 1000Mhz. Jeg har prøvd og googlet litt for og se om han har rett, men finner ikke noe som gir meg svar. Det han sier er man kan endre over 1000Mhz f.eks 1337mhz i windows og i et program. Men jeg mener og ha lest et sted at max Mhz på en mus er 1000Mhz, har han rett. Han har mange ganger driti på draget i diskusjon, derfor hører jeg med dere.

 

Takker for svar :D

 

 

Edit:

 

Jeg har prøvd og google litt mer, men finner ikke noe som anntyder til man kan øke Mhz til over 1000Mhz. Prøvd og søke etter programmer osv.... Men nope nothing.

Endret av Trixz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En kompis av meg hater å tape en diskusjon.

 

På en mus/ gaming mus så har man 3 forskjellige Mhz man kan velge mellom, 125mhz, 500Mhz, og 1000Mhz. Jeg har prøvd og googlet litt for og se om han har rett, men finner ikke noe som gir meg svar. Det han sier er man kan endre over 1000Mhz f.eks 1337mhz i windows og i et program. Men jeg mener og ha lest et sted at max Mhz på en mus er 1000Mhz, har han rett. Han har mange ganger driti på draget i diskusjon, derfor hører jeg med dere.

 

Takker for svar :D

 

 

Edit:

 

Jeg har prøvd og google litt mer, men finner ikke noe som anntyder til man kan øke Mhz til over 1000Mhz. Prøvd og søke etter programmer osv.... Men nope nothing.

 

 

Mener ikke du nå DPI?

Lenke til kommentar

Dette er et spørrsmål:

 

1: finnes det programmer for og overstyre eller øke Hz til og gå over 1000Hz?

 

Jeg og sa at det ikke er noe poeng med å gå over 1000Hz, fordi skjermen ikke oppdaterer så mye osv... Men han er så kvass når det gjelder diskusjoner, og det at jeg spørr nettopp dere er for og bevise at han kan ha feil og.

Lenke til kommentar

Antar det ikke er mus generelt men selve USB'n du pumper opp.

Ellers, gir dette Google søket deg mye mer svar: http://www.google.com/search?hl=no&q=U...ng_no%7Clang_sv

 

Tror det skulle gå i teorien å presse USB'n over 1000, mener det var en tråd med snakk om det på overklokkings forumet, dog med annet enn mus i bakhodet.

Første linken på det google søket forklarer i allefall litt hvordan man går frem...

 

EDIT:

 

Her er det tydeligvis programmet også: http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-...-switcher.shtml

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

Linken du ga sto det ingenting om at du kan gå over 1000Hz, og programmet var det heller ikke noe som anntydet til over 1000Hz. Programmet virka som om du kunne bruke en hvilken som helst mus som ikke hadde 1000Hz å presse den opp.

 

Da er det bare og legge denne død, for han kompisen min hadde innrømmet at han dreit på draget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...