Broseph Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Ja jeg vet, haha, skrev på forumet vårt at jeg ikke synes noe om det. Uansett er det praktisk talt umulig å gjøre noe sånt igjen før de er av cooldown, de utgjør jo halve serveren
Uglegutt Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hehe.. Joina forresten Blood Pollution nå, så vi får se om jeg får jobba ned den sinnsyke mengden dbs du har på meg. Deilig å få litt heals igjen
Broseph Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Hva skjedde med Dammaz Skar i dag, Ugle? Etter at vi tok det ble det plutselig rødt igjen. Btw sry for zerg :3
Uglegutt Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Hva skjedde med Dammaz Skar i dag, Ugle? Etter at vi tok det ble det plutselig rødt igjen. Btw sry for zerg :3 Mener du Badmoon Hole? S keep i BC? Eternal Affliction ninjaet det. Det er et sted innenfor de ytre murene som ikke regnes som i RVR sjøen, og du kan bruke summoning stones der.. HaXXXorz! Var nice defence etterpå da, fikk meg de to siste WL cresta til WL shoulders, og rr 74. Hadde hatt full WL for lenge siden om jeg ikke hadde converta WL cresta før siste patch :/
Broseph Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 (endret) Jeg mangler WL Chest, Shoulders og Helm jeg Rakk ikke å gjøre ferdig Sachellum (?) i går heller, FUCK. Jaja, jeg venter til etter neste gang vi kommer til IC med å kjøpe Gear. (Har uansett bare 14 Crests ) Synes forresten synd på deg, ikke alltid du har like bra heals You finished off Uglegutt! +19 Endret 11. november 2009 av Emoel
Uglegutt Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Jeg mangler WL Chest, Shoulders og Helm jeg Rakk ikke å gjøre ferdig Sachellum (?) i går heller, FUCK. Jaja, jeg venter til etter neste gang vi kommer til IC med å kjøpe Gear. (Har uansett bare 14 Crests ) Synes forresten synd på deg, ikke alltid du har like bra heals You finished off Uglegutt! +19 ja, det er til å grine av
Runezor Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Jeg hører dere (fra Eltharion) får transfers snart? Isåfall må dere komme på Karak Azgal!
Uglegutt Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Hehe Zakar/Emoel drar nok til Azgal. Jeg drar til Norn, orker ikke joine destro zergen på azgal..
Broseph Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Hehe Zakar/Emoel drar nok til Azgal. Jeg drar til Norn, orker ikke joine destro zergen på azgal.. NOES Jeg drar til Azgal ja, sammen med nesten alle andre Orders. Jippi! Håper DC fremdeles har "The Edge", at vi ikke blir hardt eid liksom
Runezor Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 (endret) bra! Vi har begynt å fighta litt tilbake mot destro zergen her også nå, men det er alltid kjekt med litt hjelp Får forhåpentligvis luka bort noen EZ-mode destro også... Er ikke noe morsomt når man kjører guild WB også kommer det 7 wbs med destro vet du! Greia er jo at de suger hardt når zergen blir delt, f.eks. i Altdorf/scens.. Så de tyr til å kjøre på med Altdorf PvE klokka 4 om natta Ser fram til dette jeg :!: Endret 19. november 2009 av Runezor
Uglegutt Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Hehe Zakar/Emoel drar nok til Azgal. Jeg drar til Norn, orker ikke joine destro zergen på azgal.. NOES Jeg drar til Azgal ja, sammen med nesten alle andre Orders. Jippi! Håper DC fremdeles har "The Edge", at vi ikke blir hardt eid liksom Vi møtes nok igjen på Norn skal du se, om et halvt års tid.. DC har et bra oppsett med gode folk i "coren", skal nok gå bra det. Antar det blir som i himmelen å bombe en stoor udisiplinert destro zerg Kommer nok til å flytte SM'en min fra Norn til Azgal. (Hvis de tillater det). Har planer om å levle den til 40. Er utrolig moro å spille tank til en forandring.
Broseph Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Vi møtes nok igjen på Norn skal du se, om et halvt års tid.. DC har et bra oppsett med gode folk i "coren", skal nok gå bra det. Antar det blir som i himmelen å bombe en stoor udisiplinert destro zerg Kommer nok til å flytte SM'en min fra Norn til Azgal. (Hvis de tillater det). Har planer om å levle den til 40. Er utrolig moro å spille tank til en forandring. Hehe, jeg har også en SM, det er gøy ja Deilig å slippe fokus av og til! Jeg hører Grimnyr rope "fuckfuckfuck motherfuckers" mens Lanister skriker "Bomb on me! Bomb on meee!" og Poro "Keep me up! Healzzzz!". Blir spennende å se skkurat hvor mange de er og akkurat hvor gode de er. Tenker kanskje å gjøre en del SCs først, for å finne ut hvem som er gode++. Haha ja vi ses vel; Eltharion -> reroll Klar Karond -> DBM -> Eltharion -> Azgal...
Litraphy Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Noen tidligere DAoC spillere her som kan svare meg på om Warhammer er likt DAoC? Med tanke på at Mythic har laget begge. Har i grunn bare spilt litt WoW etter 5 år i DAoC, men føler ikke at jeg er fornøyd med det jeg har prøvd hittil i andre MMO's. Hva er egentlig det nærmeste man kommer?
hvo91 Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Tenker jeg reaktiverer orken min igjen Skal jeg gå til Karak Norn eller Azgal? Hva er zerg statusen på de to?
Uglegutt Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Tenker jeg reaktiverer orken min igjen Skal jeg gå til Karak Norn eller Azgal? Hva er zerg statusen på de to? Dra til Norn, Azgal er destro zerget.
hvo91 Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Da var jeg i Norn , hvilken guild er du i Ugle?
zoby Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 (endret) WARPPC-GYMCA-RYJ6-KKUWB-6ZXZ-H29DFF WARSBX-TBB5H-3W4D-486WS-RARN-NZ3KUP XBSTBF-TTG0H-TZIT-UVTTV-3CAD-I54OFL WARPPC-57XSS-S9CV-JK8WD-BWAD-SEFMSV gratis gamecard - koder til deg som ser dette først. Du kan gjerne etterlate en takk hvis du bruker dem. -- Zoby Endret 25. november 2009 av zoby
Broseph Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Dra til Norn, Azgal er destro zerget. Not anymore, lolol! To IC Sieges i dag Dog ingen st2.
Runezor Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Dra til Norn, Azgal er destro zerget. Not anymore, lolol! To IC Sieges i dag Dog ingen st2. skulle sett før du, var vanligvis guild wb'et vårt vs. 100-200 destro. kødder ikke engang. Men de har en GOD DEL EZ-moders som stikker etter et par wipes, men dessverre var det vanskelig når de hadde opptil 7 wbs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå