Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet
Uglegutt er nok en SH, han ;)

Destro kom seg selvfølgelig til Altdorf, og på tross av en seriøs lag hadde jeg det kjempegøy. Var i 367, Order dominerte, men downa bare Adell to ganger. Jeg fikk en warlord crest! Som i tillegg droppa sammen med en warlord crest! Lurer på hvem som døde :D Tror kanskje det var Mathilde, noen på Eltharion som vet hva hun er verdt?

Kan nok stemme det, hun/han/det er over rr70 ihvertfall. Jeg var også i 367. Løp rundt for meg selv for å sjekke hvordan det går når man løper rundt solo istedenfor å løpe rundt sammen med guildet. Moro det også, må være litt mer forsiktig, noe jeg vanligvis ikke er :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling på hva som er mest ettertraktet, men jeg vil si Ironbreaker er den desidert beste tanken på Order, mens det finnes alternativer til Slayer (med tanke på line-ups til raids, som vel nesten er det eneste tilfellet hvor ulike klasser er ulikt ettertraktet). Så kommer det veldig an på stilen din også, anbefaler å levle begge opp til helst 20, hvis du har tid, for å finne det rette for deg :)

Skrevet

Antar order har manko på ordentlige tanks akkurat som destro. Hvis du roller tank vil du aldri ha problemer med å finne grupper til sigmars/warpblades og LV. Det er værre hvis du er dps, noe det som regel er nok av.

Skrevet

Eltharion blomstrer for tiden, bare så dere vet det. Destro har overtaket med enorme zergs, men Order våkner når Altdorf er i fare. Campaign statusen fyker frem og tilbake. I går tok det destro to timer fra Caledor til å locke Shining Way. :D

Skrevet

Soft cap ligger på 1050, så der bør du ligge.

@Emoel: Moro å møte deg i dag. Ganske irriterende at du fikk det siste killingblowet inni huset helt på slutten, da ble det 2 - 2.

Skrevet (endret)
Yey! da var jeg rank 39!

Noen som vet hvor my strengt som er bra for en lvl 39 witch unter?

har 877 +/-

GZ!

Uten at jeg har spilt WH på så høy level høres 877 bra ut. Det er populært for chars i r40 å prøve å pushe én stat til +/- 1000, men det kommer helt an på hva slags build du kjører. Skal du være glasskanon som ofrer deg for å ta ned den ene V.I.P.-en, eller skal du være mer av en duelist som har en god del survivability? For det siste bør nok stat-poengene være litt mer fordelt utover. Til sammenlikning har Engineeren min 800++ i Ballistic Skill og ca. 800 i Wounds, fordi jeg liker survivability :)

@Uglegutt: Hehe, ja, du tok meg de fleste gangene, men så var dere sykt mange også da :p Jeg bare titter fram bak veggen ved Docks og ser et hav av rødt! Moro da jeg kom bakfra, da fikk jeg en del kills før jeg døde, løp inn og bomba så hardt jeg kunne :p

At dere samla dere i huset var en lol taktikk, men ganske bra for meg, AoE er jo min spesialitet. Kasta all driten min inn, AoE KD, r2 moral (100% dmg increase i 7 sec). Hihi! Så det var nok mest flaks at jeg fikk killing blow-en din der. Fikk for øvrig min første Invader etter at dere ble kasta ut :D

Endret av Emoel
Skrevet

Vi var tre og en halv gruppe, også var det en wb til i instancen. Vi var ganske fornøyd med at vi klarte å finishe pq'en i et instance fullt av order, ganske mange gode guilds der også faktisk. Klarte å finishe pq'en fire ganger og var ganske skuffet over at vi ikke klarte å komme til stage 2. Å finishe pq med fullt av order i instancen skal liksom gi 16 VP's hver gang. Hadde til og med folk som spilte altene sine for å vinne lowbie scenarioet. Jeg tror de har gjort det umulig å komme videre i city instancene inntil de får fikset slik at kongen og bossene ikke blir kiteable lenger.

Fikk sinnsvakt mye rr av å samle oss i huset, tok ganske lang tid før dere fikk knerta oss :)

Skrevet

huff, får lyst til og starte igjen når jeg ser dere snakker om warhammer. Ble aldri rank40 med sorc'n min. var liksom ikke kjedleig og levle heller, men trur jeg ga opp fordi classen ikke helt var noe for meg. Er det noen som kort kan si meg hva som er nytt? Ga meg rett før slayer patch'n osv kom. nysjerrig på hva som er i vente også ;)

Skrevet
Jeg fant netop ut hva som skal til får og få bra contrebution i ett keep sige.

1. Full moral

2. rank 5 moral ( 2220 +/- dmg på alle mål som er i kamera)

3. en tank-vegg på ca 2 WB`s

Hæ, hvordan kan en tank wall hjelpe deg å få bra contribution? Og mener du rank 4 moral? Hehe :p

Har alltid trodd at det var hate som gjorde det.

Skrevet

1. Full moral

2. rank 5 moral ( 2220 +/- dmg på alle mål som er i kamera)

3. en tank-vegg på ca 2 WB`s

Hæ, hvordan kan en tank wall hjelpe deg å få bra contribution? Og mener du rank 4 moral? Hehe :p

Har alltid trodd at det var hate som gjorde det.

Hakke peil. vet ikke helt hvordan den contrebution/roll systemet fungerer. vet bare at det er en del bug poå det. men 2230 dmg på værtfall 24 srk hjelpet vell litt på det :)

Skrevet

Eg lover deg, det er random...

Vi har prøvd det meste ;)

Drepe NPC's utenfor har av og til gitt meg +500, av og til +50

Bruke *alle* skilla 1 gang, eller 2-3 ganger.

Kun bruke 1 skill, morale, debuffs.

Eg har fått 500 uten å gjere nokon ting. Ein gang fekk eg 500 for å komme til keepen akkuratt i det vi tok den.

Random ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...