stoltz Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jeg spiller på serveren Karak-Azgul. PM meg om du vil bli drept (Order).
Walts Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jeg spiller Destruction på Axe Bite Pass, bare sende en tell til Athine.. og om du har lyst til å være i et guild så er det bare si fra (vel og merke internasjonalt)
gary87 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...m-gt-lxaq30x066 vil denne dra war bra? warhammer online krever jo egentligt ikke så mye har jeg funnet ut:) bra spill sånt sett.
DirtyBit Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...m-gt-lxaq30x066vil denne dra war bra? warhammer online krever jo egentligt ikke så mye har jeg funnet ut:) bra spill sånt sett. nei, skaff deg en med 2-4 gig og geforce 8600 kort, tror den maskinen der greier war men ikke på fult
RamGuy Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Ehm, 9600GT og 3GiB RAM skulle være dårligere enn 8600GT og 2-4GiB RAM?
Skugga Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Det går nok helt greit med den PCen, men ikke forvent for mye (?).
PinneVed Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Sendt PM om den warhammer greia skugga
Defo Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hvor god laptop trenger jeg for å drive WAR helt knirkefritt? Altså så godt som det overhode er mulig å drive det..
Isvarmt Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hvor god laptop trenger jeg for å drive WAR helt knirkefritt? Altså så godt som det overhode er mulig å drive det.. Har selv Acer 5930G http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...m-gt-lxaq30x066 Kan BEKFRETE at denne drar alt du kaster på den.Spilte i WAR open beta med allt på fullt, spiller assasins creed directx 9 på fullt ,crysis you name it, da mener jeg 30 pluss pluss fps. BESTE KJØPE ANBELFALES
Sjokoladefisk Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hvor god laptop trenger jeg for å drive WAR helt knirkefritt? Altså så godt som det overhode er mulig å drive det.. Har selv Acer 5930G http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...m-gt-lxaq30x066 Kan BEKFRETE at denne drar alt du kaster på den.Spilte i WAR open beta med allt på fullt, spiller assasins creed directx 9 på fullt ,crysis you name it, da mener jeg 30 pluss pluss fps. BESTE KJØPE ANBELFALES Crysis på høyeste? uhm, har selv en aspire 6920 og klarer såvidt kjøre det på medium, kan umulig være riktig.
Skugga Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Sendt PM om den warhammer greia skugga Jeg fikk endel PMs, så regn kontoen som utlånt med mindre du får svar.
DirtyBit Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Ehm, 9600GT og 3GiB RAM skulle være dårligere enn 8600GT og 2-4GiB RAM? faen nye kortet til gforce heter ve 9600, tenkte på ati 9600 jeg <.< for det er jo eldgammelt
Isvarmt Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Mente at jeg drar crysis greit ikke high som de andre :O, mellom medium og high
Thadawg Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 (endret) Tenkte jeg kunne poste et screenshot.. Mye rart du finner i et nylansert mmorpg! Endret 21. september 2008 av Thadawg
Amon Amarth Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Driver på å installerer det nå jeg da... Så er det patching, så mekke char osv Baruk eight ett eller annet heter serveren jeg skal på.
Walts Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Driver på å installerer det nå jeg da... Så er det patching, så mekke char osv Baruk eight ett eller annet heter serveren jeg skal på. Baruk eight peaks tenker jeg meg du mener, om det er den så husk at det er lange køer på den servern. Selv om det er en del norske der ville jeg selv valgt en annen server for å slippe kø
DirtyBit Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Tenkte jeg kunne poste et screenshot.. Mye rart du finner i et nylansert mmorpg! det der er et for varmt skjermkort
Bulletus Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Når skal dem øke player cap på serverene ? Er alle servere like fulle som Eight Peaks eller ? De ville jo unngå formye crowd i startfasen av spillet derfor cap.Kanskje om en uke ?
HappyStabby Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Når skal dem øke player cap på serverene ? Er alle servere like fulle som Eight Peaks eller ? De ville jo unngå formye crowd i startfasen av spillet derfor cap.Kanskje om en uke ? 'problemet' med Eight peaks er at mange stor guilds har valgt denne serveren. Knall folk å spille med. men er jo da meget problematisk i forhold til Kø. Har ikke hørt noe snakk om å øke spiller kapasitet enda. Trives på eight peaks, og tror det kan bli en bra server etterhvert. For min del er køen kjedelig, men ikke ett stort problem, da jeg tar en trenings økt, dusj og en matbit så er jeg klar for å spille:) Men hadde selvfølgelig vært kjekt å kunne hoppe rett inn for en kjappis.
Bulletus Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Når skal dem øke player cap på serverene ? Er alle servere like fulle som Eight Peaks eller ? De ville jo unngå formye crowd i startfasen av spillet derfor cap.Kanskje om en uke ? 'problemet' med Eight peaks er at mange stor guilds har valgt denne serveren. Knall folk å spille med. men er jo da meget problematisk i forhold til Kø. Har ikke hørt noe snakk om å øke spiller kapasitet enda. Trives på eight peaks, og tror det kan bli en bra server etterhvert. For min del er køen kjedelig, men ikke ett stort problem, da jeg tar en trenings økt, dusj og en matbit så er jeg klar for å spille:) Men hadde selvfølgelig vært kjekt å kunne hoppe rett inn for en kjappis. Jeg spiller Baldurs gate 2 når jeg er i kø, skulle kanskje valgt en treningsøkt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå