TheScorp Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Er vel fordelen med å registrere seg i dag, og ikke i går antar jeg. Men jeg sa "kan"
stoltz Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Mener jeg har sett tegninger av høyere level mounts. Gidder ikke lete de opp på dette treige skolenettet, men dere finner det mest sannsynelig på warhammeronline.com. Når det gjelder offisielle forum, har mythic alltid sagt at de ikke kommer til å lage noe forum. De har ansatte som poster på diverse fan-sites, blandt annet warhammeralliance og war-rvr.
flakken Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Da fikk man sin access kode, men et nytt problem har oppstått og det er at jeg ikke kan fortsette på noen måte når jeg registrerer koden. Det er nemlig ingen knapp for å faktisk få verifisert den eller sendt den inn på noen måte.
arlion Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 litt sært spørsmål kanskje, har ikke fått spillet ennå, så har heller ikke laget konto, men har kikket på konto sidene til war europe, og vet ikke om det bare er meg, men i hvertfall når man lager kontoen virker siden ukryptert, er dette riktig?
Skugga Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Er vel fordelen med å registrere seg i dag, og ikke i går antar jeg. Men jeg sa "kan" CDOn var treige så jeg fikk det ikke før idag.
TheScorp Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Da fikk man sin access kode, men et nytt problem har oppstått og det er at jeg ikke kan fortsette på noen måte når jeg registrerer koden. Det er nemlig ingen knapp for å faktisk få verifisert den eller sendt den inn på noen måte. Antar at du prøver i Firefox eller noe? http://www.war-europe.com/#/activation/?lang=en <-- prøv den i IE eller noe slikt. Jeg får heller ikke opp continue i Firefox her, men funker i IE.
flakken Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Ingen continue knapp i verken IE, FF eller Opera. Får vel teste på laptopen min da.
Rivfader Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Ingen continue knapp i verken IE, FF eller Opera. Får vel teste på laptopen min da. Du må hake av for at du godtar EULA for at continue knappen skal dukke opp, men det har du kanskje allerede gjort
flakken Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Testet i FF, Safari, Konqueror, Opera, Internet Explorer, Google Chrome og ingen lykke, ikke kan jeg patche heller før jeg får registrert koden, får bare opp at authentication failed, check your credentials.
tommentmn Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Som jeg skrev tidligere i en post: Spillet er fantastisk, men servicen rundt spillet er udugelig.
Jext Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Testet i FF, Safari, Konqueror, Opera, Internet Explorer, Google Chrome og ingen lykke, ikke kan jeg patche heller før jeg får registrert koden, får bare opp at authentication failed, check your credentials. Prøv å cleare alt av cache, temporary files og slikt i IE'en din. Flash kan være noe kranglete når det gjelder slikt.
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Er det noen som kan linke til en side hvor man kan lese patchnotes? Mulig jeg er dårlig å lete, men har ikke funnet noe enda. Takker.
X672 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Ingen continue knapp i verken IE, FF eller Opera. Får vel teste på laptopen min da. Prøvd å berre rable in ein kode får å så skrive in den ekte koden.
flakken Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 (endret) NVM, problem løst. Prøvde å legge til en ekstra bokstav i hvert felt, fant ut at jeg hadde glemt ET tall i koden, derfor dukket ikke knappen opp. Endret 19. september 2008 av flakken
Oxygen 07-12 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Få noen innloggings, valg av karakter, ingame screenshots por favor.
Niram Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 (endret) installerer nå Kom i posten i dag.. Fikk regga koden i Chrome, men hvorfor kan jeg ikke logge inn på kontoen på war-europe? Den er greyed. Endret 19. september 2008 av braxboy
Awsm Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Huff, får nesten dårlig samvittighet av å kverke dverger :!: Roller vel order på Karak-Izor etterhvert Noen andre som spiller der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå