Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener jeg har sett tegninger av høyere level mounts. Gidder ikke lete de opp på dette treige skolenettet, men dere finner det mest sannsynelig på warhammeronline.com.

Når det gjelder offisielle forum, har mythic alltid sagt at de ikke kommer til å lage noe forum. De har ansatte som poster på diverse fan-sites, blandt annet warhammeralliance og war-rvr.

Skrevet

Da fikk man sin access kode, men et nytt problem har oppstått og det er at jeg ikke kan fortsette på noen måte når jeg registrerer koden.

Det er nemlig ingen knapp for å faktisk få verifisert den eller sendt den inn på noen måte.

Skrevet

litt sært spørsmål kanskje, har ikke fått spillet ennå, så har heller ikke laget konto, men har kikket på konto sidene til war europe, og vet ikke om det bare er meg, men i hvertfall når man lager kontoen virker siden ukryptert, er dette riktig?

Skrevet
Da fikk man sin access kode, men et nytt problem har oppstått og det er at jeg ikke kan fortsette på noen måte når jeg registrerer koden.

Det er nemlig ingen knapp for å faktisk få verifisert den eller sendt den inn på noen måte.

Antar at du prøver i Firefox eller noe?

http://www.war-europe.com/#/activation/?lang=en <-- prøv den i IE eller noe slikt. Jeg får heller ikke opp continue i Firefox her, men funker i IE.

Skrevet
Ingen continue knapp i verken IE, FF eller Opera. Får vel teste på laptopen min da.

Du må hake av for at du godtar EULA for at continue knappen skal dukke opp, men det har du kanskje allerede gjort :p

Skrevet

Testet i FF, Safari, Konqueror, Opera, Internet Explorer, Google Chrome og ingen lykke, ikke kan jeg patche heller før jeg får registrert koden, får bare opp at authentication failed, check your credentials.

Skrevet
Testet i FF, Safari, Konqueror, Opera, Internet Explorer, Google Chrome og ingen lykke, ikke kan jeg patche heller før jeg får registrert koden, får bare opp at authentication failed, check your credentials.

Prøv å cleare alt av cache, temporary files og slikt i IE'en din. Flash kan være noe kranglete når det gjelder slikt.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Er det noen som kan linke til en side hvor man kan lese patchnotes? Mulig jeg er dårlig å lete, men har ikke funnet noe enda. Takker.

Skrevet
Ingen continue knapp i verken IE, FF eller Opera. Får vel teste på laptopen min da.

Prøvd å berre rable in ein kode får å så skrive in den ekte koden. :)

Skrevet (endret)

NVM, problem løst. Prøvde å legge til en ekstra bokstav i hvert felt, fant ut at jeg hadde glemt ET tall i koden, derfor dukket ikke knappen opp.

Endret av flakken
Skrevet (endret)

installerer nå:D Kom i posten i dag..

Fikk regga koden i Chrome, men hvorfor kan jeg ikke logge inn på kontoen på war-europe? Den er greyed.

Endret av braxboy
Skrevet

Huff, får nesten dårlig samvittighet av å kverke dverger :!:

Roller vel order på Karak-Izor etterhvert :)

Noen andre som spiller der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...