Eccer Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Ok, nå har jeg fått email, men kan ikke logge inn, pga svart vindu. Og dermed får jeg error når jeg prøver på registrering av cd-key. geez..
Eccer Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 noen som har problemer med at de ikke får registrerings eposten for aktivering? på hotmail etc..? Vi sitter alle i samme båt. Og du som venter på email. Deca_23, det kommer.. det tar bare litt tid. Geez, what to do =/
stoltz Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Jeg er så glad for at jeg ikke pre-orderet. Nå sitter jeg og koser meg med en level 4 Magus. Tenkte bare dere ville vite det.
PureChaos Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Noen som vet om cap på antall spillere er hevet?
Niram Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 stoltz: er det gøy? :- ) Min ble sendt fra absoluttspill i dag tidlig
Purplehaze Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Innloggingen øverst til venstre er svart her og, men det er direktelinker til disse sidene et annet sted : Registration for the WAR site (for å opprette login/brukernavn/passord) og Register a code Tror det er litt treghet i systemet der i dag, jeg fikk logget meg på og startet patchingen lenge før jeg fikk mail på key validering.
Eccer Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Innloggingen øverst til venstre er svart her og, men det er direktelinker til disse sidene et annet sted : Registration for the WAR site (for å opprette login/brukernavn/passord) og Register a code Tror det er litt treghet i systemet der i dag, jeg fikk logget meg på og startet patchingen lenge før jeg fikk mail på key validering. Fant ut det nå Laster ned patch for øyeblikket. Får enda feil på cd-keyn though, men skal nok finne det ut.
Hotman Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 (endret) Komplett/Norek har shippet Collectors pakkene i dag:) Så i neste uke skal jeg hente minè eksemplarer i min lokale butikk. PS! De ekstra questene som man skal få siden man har bestilt collectors edt. er disse i pakken mon tro? eller er det mulig å unlocke de ingame nå? Endret 18. september 2008 av Hotman
Fornax Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Innloggingen øverst til venstre er svart her og, men det er direktelinker til disse sidene et annet sted : Registration for the WAR site (for å opprette login/brukernavn/passord) og Register a code Tror det er litt treghet i systemet der i dag, jeg fikk logget meg på og startet patchingen lenge før jeg fikk mail på key validering. Ja, funka når man brukte direkte-linken din over (virka som den bare var for head-start osv). Takk! Men patchinga virka ikke akkurat rask da;) 0% - retrieving manifest files...
Kokkolocco Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Noen som veit om en alternative dl link til patchen?
Purplehaze Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 PS! De ekstra questene som man skal få siden man har bestilt collectors edt. er disse i pakken mon tro? eller er det mulig å unlocke de ingame nå? Har ikke kommet helt dit, men jeg tror det meste av slike ting unlockes på war-europe siden, via koder man taster inn. Når jeg regget min key sto det : Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated: Warhammer Online: Age of Reckoning 1 month - WAR Collector's Edition exclusive in-game items Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account. The WAR Team Har inntrykk av at det meste av slike ting årdner seg etterhvert, men at fokuset i dag er å få folk i gang. Det meste av support jeg har sett dreier seg om å få folk patchet opp og online, alt annet blir litt utsatt
Tugger Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 (endret) Jeg må si at questene i startsonen til Greenskins er noe av det festligste jeg har lest i et MMO tror dette kan bli en finfin timewaster framover. Endret 18. september 2008 av Tugger
edds Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Er jeg den eneste som venter på mail fortsatt?
Newman Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Det beste jeg vet når jeg har kjøpt et nytt spill, er å måtte laste ned en patch på nesten 1gb... Enda godt det går i ca 30kb\s... Hvorfor i all verden bruker de ikke torrents slik som Blizzard gjør? Med WoW maxer jeg alltid ut 20mb linja mi når det kommer en ny patch. Finnes det andre steder jeg kan laste ned denne patchen fra? Det her var jo bare helt tragisk tregt!
Sjokoladefisk Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Kommer nok ikke til og avbestille fra gamzone alikevell, siden de tydeligvis får det inn i morgen. Var redd for at jeg ikke kom til og få den :s
edds Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Ok, nå har jeg fått bekreftelse på alt mulig, men får ikke logget inn. Bare vanlig "authentication failure" ting. Noen andre som sliter?
Sjokoladefisk Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 3-4 dager til du får det, minst, da? Gamezone pleier og være raske, og bryr meg egentlig ikke så lenge jeg vet at jeg får den.
ntls Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Hmm.. vet ikke om det er meningen, men for de som har bestilt CE edition av spillet, så får du bonus in game item. En ring som gir deg +2 i stats. Fin sak å ha med i begynnelsen av spillet. I tillegg til det, så har ringen en dmg "spell" som har 2 charges. Etter jeg brukte spell'et 2 ganger, så forsvant faktisk ringen! :s Med mindre det skal være sånn, ikke bruk den siste chargen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå