Gå til innhold

Juletråden 2008 - Gledelig Jul!

P1ndy

Brukerenes matvaner på julaften  

354 stemmer

1. 1. Hva pleier du å spise på julaften?

• Juleribbe
      171
    • Pinnekjøtt
      170
    • Lutefisk
      10
    • Kalkun
      29
    • Annen mat
      44

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig ikke blitt gjennomsyra av jul jeg heller når jeg tenker meg om. Har vært helt sykt stress på skole i det siste, så jeg har liksom ikke rukket å nyte det skikkelig. Men er ganske sikker på at når jeg har fri på fredag og får tid til å være med familien og pynte juletre og alt ting i helga, så kommer det. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 uker med regn gjorde at min også forsvant. Prøver alt jeg kan (kanskje det er feilen?) med grøt og julelys, nisser og gavepakking og det som er, men til ingen nytte. Håper den kommer når resten av huset får ferie :)

Skrevet

Lenge siden sist jeg var i denne tråden :( Angående været så er det kjempevarmt her jeg bor :mad: Kjipt

Jeg sjekket pollen og pinnekjøtt ledet med èn stemme :D Wohooo, det er jo best!!

God jul folkens!

Skrevet
Hvis du ser på nicket hans, tror jeg han mente seg selv ;)

Woops, sorry :p Men det er da fortsatt en skrivefeil i nicket, om han ikke refererer til filmen "The Santa Clause". Vet forresten noen om det finnes en oversikt over hvilke julefilmer som går på tv fremover?

En fin tv guide TV guide

Skrevet
Man handler ikke juletred ;) Spring i skogen!

Det er passe flaut å bli tatt av grunneier for treDtyveri da :cool: Dessuten er jeg ikke typen til å stjele (og å stjele er det, med mindre det er du eller noen du kjenner som eier skogen, og du har fått tillatelse)

Jeg har plast-tre :) Det er ikke bra for jorda at vi kapper ned så mange trær :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...