Gå til innhold

Oppdaterer driverpakke


Anbefalte innlegg

Er det problemet med at det blir blackscreen med et HD 4870/50 i Vista med DVI fikset nå?

 

Har veldig lyst på et sånn skjermkort, men må vente til Vista, HD 4870 og DVI-kobling funker, orker ikke VGA-kobling.

 

Jeg har to skjermer på DVI i Vista 64-bit på et HD4870 og kjenner meg ikke igjen i det du snakker om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare dele den store gleden av at i går når jeg satt inn min nye 4870 X2 og installerte den nye driverpakken ble opplevelse i Crysis komplett! Med 1920x1080 og alt i very high - har jeg kanskje for første gang opplevd den følelsen av HD-gaming som det reklameres så mye for.

 

Knall bra jobba ATI! :w00t:

Endret av GCardinal
Lenke til kommentar
Er det problemet med at det blir blackscreen med et HD 4870/50 i Vista med DVI fikset nå?

 

Har veldig lyst på et sånn skjermkort, men må vente til Vista, HD 4870 og DVI-kobling funker, orker ikke VGA-kobling.

 

Jeg har to skjermer på DVI i Vista 64-bit på et HD4870 og kjenner meg ikke igjen i det du snakker om.

Det har vært snakk om at sapphire utgaven (sikker andre utgaver også) har hatt problemer med visse skjermtyper og DVI tilkoplingen. Tar du et besøk i ATi 4800 serie tråden på forumet skal det være en liste ca 5 sider baover over skjermene dette kunne skje på.

Lenke til kommentar

jøss, er kommet support for Hybrid Crossfire under Windows XP (og ikke kun med Vista som frem til nå)

 

Hybrid Graphics Support for Windows XP

 

This release of Catalyst™ introduces Hybrid Graphics support. Hybrid Graphics delivers a significant 3D performance boost for systems featuring an AMD 780G/780D integrated graphics motherboard and an ATI Radeon™ HD 3400 Series or ATI Radeon™ HD 2400 Series graphics accelerator. It also provides support for up to four independent displays

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...