Andreas63 Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Hei!! Trenger litt hjelp og gode råd! Lurer på om jeg skal kjøpe Rockband eller GH4:WT??
GETINTHEVAN Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Kjøp Guitar Hero World Tour med alle instrumentene når det kommer. Instrumentene skal visstnok bli kompatible med RB 2 i følge Sony selv. Gitaren i RB er røv i forhold til GH sin gitar, og dessuten ser trommesettet også mye proffere ut.
worthy Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Kjøp en av instrumentpakkene. og begge spillene, problem solved Men du får hvertfall 500++ sanger til RB/RB før året er omme. Så det er å anbefalle sånnsett.
Andreas63 Skrevet 22. august 2008 Forfatter Skrevet 22. august 2008 Instrumenter til GH og begge spillene!! Jeg har GH3 med 2 guitarer, trenger jeg nye guitarer da eller kan jeg bruke de samme??
Rookie_NO Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Kan bruke de samme, så sant vi snakker 360 her.
Zeph Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Vent til Rock Band 2 og Guitar Hero World Tour er ute og les omtaler av settene. Eg kjem sannsynlegvis til å kjøpe GH:WT, eg er mest fan av GH-serien, dessutan har GH:WT-trommene 5 trommer pluss bass, RB2-settet har 4 pluss bass.
vikingkylling Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Når det gjelder hvilke instrumenter du kan bruke bør du sjekke denne listen: http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/ Selv har jeg GH3 og GHA til Wii, så jeg må nok ha ny gitar for å kunne spille Rock Band. Eller rettere sagt, jeg ville ha trengt det om jeg ikke hadde boikottet hele dritten. Det er ikke noen teknisk grunn til hvorfor Rock Band ikke kan bruke GH-instrumenter. De vil nok bare tjene mer penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå