Gå til innhold

Far Cry 2: Map editor!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette tror jeg blir ett av tidenes spill. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til oktober. Den Map Editoren tror jeg blir grisefet. Et medlem av FC2-developer-teamet hadde jo laget et map på ca. 3 timer, der han selv lagde Eiffel-tårnet!

Endret av Pétur
Lenke til kommentar

Husker på FarCry til Xbox så brukte jeg over 7 timer på 2 maps!!

Fytti katta dem ble geniale :D

Ene plassen måtte man bruke bil for å komme opp en bakke til en base jeg hadde laget

Den andre plassen måtte man være god å hoppe for å kommer over til ett hus med armor og lignende oppi.

 

Den tredje plassen kunne man jumpe over vann med kjøretøy eller bare ta svømmeturen over, klarte faktisk å få en ramp som strakk langt ut fra fjellet og over vannet, konge med å bruke ATV :D

 

Så dette kan bli kanon i FarCry 2!!!

Lenke til kommentar
Yesterday I got a double dose of Ubisoft's Far Cry 2, getting a chance to check out the level editing features of both the console and PC versions of the game. While there are noticeable graphical differences between the Xbox 360 and PS3 versions versus the one they had running on a PC you can't afford, all three versions of the game are shipping with the multiplayer map editor, which should allow even the most novice player to quickly create their own, beautiful Far Cry 2 maps. How quickly? Try around 90 seconds.

-Kotaku.com

Kanskje ikke offisielt, men mer enn godt nok.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar
Yesterday I got a double dose of Ubisoft's Far Cry 2, getting a chance to check out the level editing features of both the console and PC versions of the game. While there are noticeable graphical differences between the Xbox 360 and PS3 versions versus the one they had running on a PC you can't afford, all three versions of the game are shipping with the multiplayer map editor, which should allow even the most novice player to quickly create their own, beautiful Far Cry 2 maps. How quickly? Try around 90 seconds.

-Kotaku.com

Kanskje ikke offisielt, men mer enn godt nok.

 

Takker :thumbup:

Lenke til kommentar
Hørte at de har nedgradert fysikken og grafikken på konsoll.

Kjipt, for da går jeg heller for PC-versjonen.

PC er kraftigere så er ikke så rart.

Ja viss man har råd til det da :), er ikke alle som veiver med flere tusen på pcdeler hvert år heller da :p

 

Men var det grafikkforksjell mellom 360 og PS3, det er det jeg vil vite da jeg har begge og er usikker for hvilken versjon jeg skal gå for

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Hørte at de har nedgradert fysikken og grafikken på konsoll.

Kjipt, for da går jeg heller for PC-versjonen.

PC er kraftigere så er ikke så rart.

Ja viss man har råd til det da :), er ikke alle som veiver med flere tusen på pcdeler hvert år heller da :p

 

Men var det grafikkforksjell mellom 360 og PS3, det er det jeg vil vite da jeg har begge og er usikker for hvilken versjon jeg skal gå for

 

Gametrailers kommer sikkert med en 360 vs. PS3 video etterhvert som vi nærmer oss release.

 

Og angående "Tusen på pcdeler hvert år", du burde finne nytt materiale, det hele begynner å bli oppbrukt og gammelt. Bare et lite tips :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...