Gå til innhold

Kulturo: AC/DC er back in black!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da skal den forhåndsbestilles gitt.

Gikk inn på acdc.com for å gjøre det nå jeg, men:

 

"PLEASE NOTE: This pre-order is currently only available for shipping within the US. Don't fret, international fans, your day will come. Check back soon for information on how to pre-order Black Ice outside of the US."

 

Håper vi får se omtrent samme pris her i Europa.

Lenke til kommentar

Beste nyheten på LENGE. Gleder meg virkelig till dette albumet, og at de drar på turne i slutten av oktober gjør det jo bare bedre. Kan ikke se noen klargjorte datoer enda, men håper de venter med europa till neste år slik at jeg får spart opp litt ekstra kroner. Vill jo gjerne se dem flere ganger :)

 

Bra de slipper det i oktober slik at jeg ikke må velge mellom og høre på enten Metallica eller AC/DC.

 

Gleder meg :dribble:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Æsj... Visste ikke om billettsalget til konserten i Oslo før det allerede var utsolgt.

 

Når det gjelder albumet har jo anmeldelsene begynt å komme, og jeg mener det lover meget godt, selv om 6erne ikke er der. Nå skal det vel godt gjøres å overgå de virkelig klassiske ACDC-albumene, som nye utgivelser alltid vil sammenlignes med.

 

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=527349

 

Nå er mye lagt ut på youtube allerede, og jeg må si at dette er et av de friskeste AC/DC-skivene på en stund, og jeg drister meg til å legge en ekstra på VGs terningkast. Fortsatt litt igjen til Back in Black, men utrolig mye fengende, likevel. Må også si at jeg ikke er helt enig i VGs anmeldelse om hvilke låter som er best. Nå er albumet snart ute, og jeg våger mitt eget terningkast allerede.

 

Min terning viser 5. Rock on! :thumbs:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...