Gå til innhold

SOCOM: Confrontation - EU Beta!


-GrAvYy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er normalt. Fikk den selv. Men er ganske uinteressert i det. Er det FPS? Hvis ikke så gir jeg den bort.

 

Du har fått den fordi du er med i betatrialprogrammet og tror den funker kun til din konto. Hvertfall i følge de på betaforumene. Er heller ikke særlig intressert i Socom. Litt for realistisk for meg tror jeg.

Lenke til kommentar
Ja, Pesico, tror du har rett siden jeg fikk jo den emailen fra SOny om at jeg er en beta tester. Da gjelder det vel kun for min profil.

 

Jaja, tviler på at jeg gidder å registrere koden en gang :p Spilt Socom 1 for mange år siden, var vel litt gøy, men FPS er mer min greie.

 

Hadde du kanskje vært villig til å gi bort koden? Trenger virkelig en beta kode

Lenke til kommentar

Jeg likte det godt i hvert fall. Et fint tillegg til Warhawk på PSN dette, som klør mer i taktikknerva, enn avtrekkerfingeren. Ikke at det var så veldig taktisk da jeg prøvde det i går kveld, men jeg har et håp om at det finnes nok norske folk nå, til at man klarer å fylle en server. (Utlendinger har som kjent ingen taktiske hjerneceller. :innocent: )

Lenke til kommentar

Kommer mange norske folk på socom = ) Vi er jo en gruppe som har holdt på helt siden 1`ern kom, og hittil ser det ut som socom CON kan slå an (i motsetning til 3/CA, som var en skuffelse) =)

Blir vel oppretta ihvertfall 2 norske klaner som vanlig. Er allerede reggistrert og klar på consolegaming.eu sin ladder.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...