Gå til innhold

SOCOM: Confrontation - EU Beta!


-GrAvYy

Anbefalte innlegg

http://community.eu.playstation.com/playst...thread.id=11949

Hi all!

 

 

 

Okay, this is the news you’ve all been waiting for. I’m happy to confirm that Europe will indeed be getting access to the same Beta trial as our brethren in North America! Furthermore, our trial will begin on the SAME date (1st Sept) and will also end at the same time (30th Sept).

 

 

 

You’ll be pleased to hear that it will be possible to play against not only gamers in Europe, but also those in North America, Oceania and Asia too! Access to this "multiplayer demo" varies by country, so keep your eyes peeled for your unique promotional voucher.

 

 

 

Should any unforeseen circumstances affect our plans then I’ll make sure to keep you updated here...

 

Shijima.

 

Digg vet jeg ^^

 

See ya on the beta (H)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv vært og letet etter info om hvordan vi europeere får bli med på den, men det er ingenting som er annonsert. I følge Socom sin egen side så vil denne informasjonen komme hos de forskjellige SCE sektorene. Men den norske siden er jo så dårlig at man ikke finner noe som helst der uten å måtte rive seg i håret.

 

Poenget er, jeg har ikke funnet noen relevant info for oss om dette. Noe som forøvrig er patetisk med tanke på at vi er bare noen dager unne betaen.

Lenke til kommentar
Jeg har selv vært og letet etter info om hvordan vi europeere får bli med på den, men det er ingenting som er annonsert. I følge Socom sin egen side så vil denne informasjonen komme hos de forskjellige SCE sektorene. Men den norske siden er jo så dårlig at man ikke finner noe som helst der uten å måtte rive seg i håret.

 

Poenget er, jeg har ikke funnet noen relevant info for oss om dette. Noe som forøvrig er patetisk med tanke på at vi er bare noen dager unne betaen.

Er vel bare å følge med på socom.com og på Socom HQ på playstation.com :p blir vel annonsert i løpet av neste uke, ellers tipper jeg det bare blir lagt ut på PS Store =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det kan det umulig være. Da ville det vært annonsert et eller annet. Dessuten er det tvilsomt at utviklerne har gjort en avtale med lille L-Kjøp kontra store Gamestop. Det er enda mer usannsynlig med tanke på at om Norge får et slikt opplegg, får hele Europa det også, og det er unødvendig mye styr for en beta.

 

Jeg tror at den vil bli lagt ut på PSN akkurat slik som MGO betaen. Uten all registreringen selvsagt. Noe annet høres for tungvindt ut til at det kommer til å skje. For se hva PSN sier i morgen.

Lenke til kommentar
Det kan det umulig være. Da ville det vært annonsert et eller annet. Dessuten er det tvilsomt at utviklerne har gjort en avtale med lille L-Kjøp kontra store Gamestop. Det er enda mer usannsynlig med tanke på at om Norge får et slikt opplegg, får hele Europa det også, og det er unødvendig mye styr for en beta.

 

Jeg tror at den vil bli lagt ut på PSN akkurat slik som MGO betaen. Uten all registreringen selvsagt. Noe annet høres for tungvindt ut til at det kommer til å skje. For se hva PSN sier i morgen.

Nei, du tar helt feil. Shijima har allerede annonsert at alle skandinaviske land blir nødt til å forhåndsbestille SOCOM: Confrontation for å ta del i betatesten.

Du kan lese mer om det her:

http://community.eu.playstation.com/playst...ding&page=1

Her er et lite utdrag:

Here is the territory distribution breakdown as I currently know it:

 

UK: Eurogamer

 

Scandi/Spain/Australia/NZ: Pre-order scheme (retailer unknown)

 

Germany: Delayed, pending age-rating approval by USK. (Note: Codes for Germany Austria & Switzerland will be distributed through the PlayStationLiga once they're ready.)

 

All others: Email distribution from Central Marketing.

 

Beta trialists: Specific email invite.

 

I enquired as to how Marketing will be emailing people and apparently they have a central database of ALL registered EU PSN accounts. From this database they have been able to cross-reference people who were registered on old SOCOM sites, or who have expressed an interest in SOCOM games and shooters through surveys (see the importance of filling those in now kids?), or who have spent a lot of money on the PSN store in the past. These emails should start going out around 4pm today...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...