Gå til innhold

resistance and liberation er endelig ute


Anbefalte innlegg

etter langt og lenge har alpha versjonen kommet ut av moden,

 

det er en HL2 mod, og tar for seg 82nd airborne mot tyskere.

dette er en realism mod, så ikke noe Call of duty tull.

 

et skudd er nok til at du faller om død. våpene har veldig god feel, mye rekyl osv.

det er også 2 forskjellige iron sights, en der våpenet er litt fra ansiktet og det andre er siktet helt oppe i nesa for de mer nøyaktige skuddene.

 

så langt er det bare 6 våpen i spillet. 2 pistoler, 2 rifler og 2 smg'r men det skal bli flere senere.

 

http://www.resistanceandliberation.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi, fett! Takk for posten, ellers hadde jeg ikke kommet på modden! Elsker slike spill, skal ikke være noe arkadeskyting her i gården nei ;)

 

EDIT: Nettopp spilt i noen timer nå, og må si det er utrolig morsomt å spille på et lag hvor flesteparten har mic og alle samarbeider. Definitivt en av mine favorittmodder.

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Modden funker bare med HL2? Ikke andre spill med source motor?

 

Jo, det gjør den. Alt en "HL2-mod" krever, er et Source-basert spill. Har f.eks. du Team Fortress 2 eller Counter Strike Source, så er det nok. :)

 

Da skal den prøves siden jeg har CSS og DoDS. Men sitter på en litt gammel pc for øyeblikket så det spørs om det ikke kommer til å hakke.

Lenke til kommentar

Tydelig at denne modden har litt arbeid igjen i seg. Jeg liker alle de nye klatre animasjonene, og nærkamper er VELDIG intense.

 

grafikken krever mye og er satt til en en veldig lav drawdistance som følge av det, men modellene av våpen og soldater ser veldig pent og autentisk ut. Kartet som folder seg ut er morsomt, og forhåpentligvis kan de få det til å bli nyttig, så vi slipper å ha det "ekte" kartet liggende over.

 

Bevegelsesystemet virker veldig inspirert av Armed Assault, med skuldersikte og fjernsikte, floatzone og en følelse av å fysisk bevege seg rundt og ikke bare flyte rundt på ett svevebrett.

 

Tror nok denne modden kan bli veldig god når den er ferdig.

 

 

hl22008-09-2816-56-59-85.jpg

 

hl22008-09-2817-18-11-28.jpg

 

hl22008-09-2817-20-36-43.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...