Gå til innhold

The orange box på 360?


Kontorstol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pisspreik, Xbox versjonen kom samtidig med PC-versjonen.

 

Hvis du er god på å bevege sikte med analogstikke er det vel verdt et forsøk. Jeg sliter hardt med sikting på FPS'r, går liksom for sakte også må jeg justere tilbake igjen før jeg skyter.

 

PC - TITLE CATEGORY UK REL. NORDIC REL. US REL.

Half-Life 2: The Orange Box FPS 19-Oct-2007 18-Oct-2007 09-Oct-2007

 

PS3 - TITLE CATEGORY UK REL. NORDIC REL. US REL.

Half-Life 2: The Orange Box FPS 14-Dec-2007 13-Dec-2007 11-Dec-2007

 

XBOX360 - TITLE CATEGORY UK REL. NORDIC REL. US REL.

Half-Life 2: The Orange Box FPS 19-Oct-2007 18-Oct-2007 09-Oct-2007

 

 

Gabe Newell er ikke "han som lager Half-life", han er sjefen i Valve. Valve har massevis av ansatte som jobber med HL-spillene m.fl.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg hadde valget mellom OB for 150 kr til PC, eller OB for 250 kr til Xbox 360. Kjøpte til 360, og angrer ikke. Dette er et spill med mye for penga! Har hørt at det koster 200 kr til Xbox 360 på Elkjøp nå.

Hvertfall, grunnen til at jeg valgte det til Xbox 360 er at jeg er omtrendt like god til å skyte på pc som jeg er på xbox 360, mens på Xbox 360 syns jeg det er mer kos. Slappe av i senga, spille på tven, med anlegget på høyt volum! Blir noe annet enn å sitte i en stol forran en skjerm i en anspent stilling. Jeg har prøvd å runne Half Life 2 før på PC, kom til City 17, også gadd jeg ikke mer. Når jeg sitter på pcen og skal spille et spill orker jeg ikke mer enn 60 min før jeg må finne på noe annet. På Xbox 360 kan jeg spille i flere timer i strekk! :D Runna Half Life 2 etter noen få dager, brukte 10 timer på det :)

Lenke til kommentar
Har HL2 autoaim på 360'n? Sliter med spill som Halo 3 nettopp fordi jeg alltid "oversikter", og må justere litt tilbake før jeg treffer.

 

Det kan hende at man kan skru på auto-aim, men det vet jeg ikke. Jeg spilte hvertfall uten auto-aim, og det er sånn spillet er laget, så jeg syns du heller burte lære deg å sikte ordentlig ;)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...