Gå til innhold

Noen nye screenies fra FC om TSW


Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med Q2 rapporten fra FC så ser det også ut til å ha dukket opp ett par nye bilder til deres neste MMO The Secret World

 

Dagbladets artikkel

 

second_503_1218801113.jpg

 

Ikke så mye info å få enda, og vet ikke helt om jeg liker settingen, selve tanker bak spillet er jo meget spennende, men ser ikke helt hvordand et gjennomføres i bildet. Urørte byer med monstre gående rundt?

 

Skeptisk.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være helt ærlig virker det som Funcom har mistet grep om virkeligheten. Merkelig konsept som kunne vært kult hadde alt foregått som et normalt spill i sanntid, men hvis vi må stå og grinde som i AoC bare med zombier og slikt i en urban by så spyr jeg.

De tror WoW er resepten for suksess nå og de dilter etter.

De sa jo selv at spill i enklere form er mer populært men det er ikke sant, hadde AoC vært ORDENTLIG i sanntid og ikke en hybrid ville det vært langt mer populært. Man må huske det er en heftig svær kundegruppe som ikke spillet MMO i hele tatt for de syns det blir for dumt.

De vil spille med sverd og styre og fekte selv, ikke sitte og trykker Q123E.

Skrevet

Funcom driter seg ut nå. Det er INGEN GM's igjen i Anarchy Online pga Age of Conan, og Age of Conan er såvidt lansert.

 

De har rett og slett ikke nok folk til å drive dette, kundesupport LIDER.

 

I likhet med «Anarchy Online» og «Age of Conan», vil «The Secret World» være bygget på Funcoms egne spillmotor DreamWorld.

Kanskje ikke det beste valget da denne motoren krever MYE!

Skrevet

Og hva er sammenhengen mellom dette spillet og kundesupport i andre spill? Utviklingen av TSW har null innflytelse på kundesupport i andre spill da spillet fortsatt er i PA, og derfor ikke har behov for kundesupport.

 

Og det blir også dumt å påstå at motoren krever mye da den er under konstant utvikling, og du ikke aner hvordan den versjonen som kommer til å være i TSW vil være.

Skrevet
Og det blir også dumt å påstå at motoren krever mye da den er under konstant utvikling, og du ikke aner hvordan den versjonen som kommer til å være i TSW vil være.

 

Den var elendig da AO var nytt, den er fremdeles elendig i AoC i dag, til tross for overhalinger og oppdateringer. Da er det naturlig å gjette på at den fortsetter å være elending om 5+ år når TSW er ute (med mindre Funcom-skuten går ned med kaptein og mannskap før de i det hele tatt kommer så langt).

Skrevet (endret)

Avean:

 

For å ikke snakke om at FC primært er en MMO utvikler. Sett i sammenheng faller det på sin egen urimelighet å påstå at AoC eller TSW burde vært noe annet...

Endret av Syv
Skrevet (endret)
Og hva er sammenhengen mellom dette spillet og kundesupport i andre spill? Utviklingen av TSW har null innflytelse på kundesupport i andre spill da spillet fortsatt er i PA, og derfor ikke har behov for kundesupport.

 

Og det blir også dumt å påstå at motoren krever mye da den er under konstant utvikling, og du ikke aner hvordan den versjonen som kommer til å være i TSW vil være.

 

Vel, egen erfaring med Funcom og nåværende TO mmo's er at når AoC ble sluppet så sank kundesupport(GM etc) i AO drastisk.

 

Spillmotoren blir utviklet hele tiden, men den blir ikke noe bedre optimalisert av den grunn. Bare se på Anarchy Online og Age of Conan.

 

AO kjører kanskje DX7, men dårlig ytelse har det vært fra dag 1.

Endret av Bjohansen
Skrevet

Å trekke inn AO som ett eksempel på at den ikke blir bedre optimalisert blir ihvertfall feil. Det er stor forskjell i ytelsen fra launch og frem til idag.

 

Og i tillegg så vil ikke det arbeidet som gjøres på motoren i dag nødvendigvis bedre ytelsen i ett spill som er 7-8 år gammelt. Fikser i den motoren som er i AO må komme til den motoren som er i AO, og kommer ikke automatisk inn i fikser til den motoren som er i AoC, for selv om begge bruker samme motoren så er det forskjellige versjoner.

 

Og hva som skjer med kundesupport får vi bare vente og se. Det eneste som er sikkert er at utviklingen av TSW ikke berører kundesupporten i verken AO eller AoC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...