Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe GBA spill nå?


colsen91

Anbefalte innlegg

God eftermiddag.

 

Fikk for litt siden meg en nintendo ds og har hittil kjøp Zelda: Phantom hourglass og Children of mana er underveis.

 

Lagt merke til at man kan kjøre gamle GBA spill på DS'en og fikk dermed en trang etter å prøve spill (ny og gammel) som Sword of mana og the legend og zelda: a link to the past om igjen. Er det noen nettbutikker hvor man enda får kjøpt GBA spill og eventuelt spill som dette, eller er bruktmarked veien å gå?

 

Har søkt litt rundt uten hell så håpet dere kunne hjelpe meg.

Takker for svar

 

Christer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du må nok trolig på utenlandske nettbutikker. Husk at GBA og DS er sonefri, så det er ikke noe galt i å kjøpe spill fra amerika (og japan). Butikker som amazon.com, vgp.ca og har et greit utvalg ennå, ihvertfall av de mest interessante titlene.

Ellers er ebay nesten alltid et sikkert sted å lete, der finner man både forseglede og brukte spill.

Det kan også være verdt å sjekke din lokale spiderman-butikk, eller GAME som de heter nå.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Tipper han mener GameStop/EB Games, som nylig utvidet i norge ved oppkjøpet av Free Record Shop.

 

Ja var vel det jeg også tenkte, og at han kanskje nettopp hadde besøkt Gamespot siden og at det ble litt blandet. Uansett greit å være oppdatert på butikkene som finnes, så jeg måtte bare høre ;)

 

Personlig ville jeg nok importert spillene.

Lenke til kommentar
Men Gamespot har ingen butikker, case closed..

 

 

Gamestop har butikker i Norge. De fleste heter EB Games fremdeles, men enkelte har fått Gamestop logo og apperance.

 

Fra i sommmer har gamestop kjøpt opp Free Record Shop, og gjort om ca 40 av butikkene til gamestopbutikker:)

 

Edit:

HAHA, selveid er veleid

"gameSPOT"

Endret av Richard_S
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...