Isvarmt Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 - Ikke så veldig lenge til så Dinger jeg 60,kun levels, tenkte at jeg kunne begynne å bygge opp en liten formue da...Finnes det noen plasser en lvl 55 kan tjene gode summer med penger,spesielle ting man kan farme osv, og plz ikke kom med at det ikke er vits, vent til 70 osv osv.Kunne trengt litt seriøst hjelp her. Takker for seriøse svar xD
Heart Break Kid Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Du vil tjene gode summer i Outlands, på lvl 61-62 vil du ha penger nok kun ved å gjøre quests.
Katten Geir Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 enig, kommer ann på hvilken klasse du er og. er du palla/lock får du oppleve et morsomt quest. men jeg anbefaler at du enten gjør quests i plague lands, før du dinger 58 og deretter går rett til outlands, (epic mount er ikke _nødvendig_ og ha med en gang du dinger 60) men det er behagelig. jeg hadde ikke epic mount før lvl 66 på mainen min, og ikke før 67 på alten
Isvarmt Skrevet 16. august 2008 Forfatter Skrevet 16. august 2008 Hva med å farme Crusader Enchant fra disse http://www.wowhead.com/?npc=4494???
Heart Break Kid Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Med tanke på tiden du vil bruke på det, ville jeg heller satset på å farme humanoids i Outlands for Netherweave Cloth og selge stacks. Men aller helst bare gjort quests, ikke kjøpe noen som helst armor-upgrades osv.
Misunne Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Fikk ikke Epic mount før jeg var level 64-65. Gjør bare masse quester og prøv og ikke bruk penger på ting du ikke MÅ HA. Questene i Outland gir mye penger
Bear^ Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Da jeg var rundt level 60 og skulle få meg penger til Pala mounten min hadde jeg faktisk talt mer enn nok av penger å ta av. Gathering proffesion som mining er lett å tjene penger på synes jeg.
Kuldesjokk Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Med tanke på tiden du vil bruke på det, ville jeg heller satset på å farme humanoids i Outlands for Netherweave Cloth og selge stacks. Men aller helst bare gjort quests, ikke kjøpe noen som helst armor-upgrades osv. Ville fulgt denne, farme ting som crusader enchant lønner seg ikke i det lange løp, kom deg til 58 (57 med noen klasser) reis til outlands og gjør quests, ikke kjøp ting på AH, så vil du se at pengene strømmer inn hvis du er nøye på hva som går til AH og hva som går til Vendor. Hvilke proffessions har du forresten?
Skogslik Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Noen som har noe tips til og tjene penger til vanlig mount? er level 29 nå og har rundt 10 gull :S en level til og eg kan kjøpe mount, men koster jo 35 eller noe slik.
Bear^ Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Ta gathering proffession som mining og herbalisme. På min server dog er prisene på herbs totalt herpa og du er heldig om du får 50 silver per stack. Skinning/Mining synes jeg er gode pengekilder. De fleste soner har både dyr du kan skinne og plasser for å mine. Ta et par runder i f.eks Barrens og du har nok stuff til å slenge på AH til en god fortjeneste. Min mening.
zoby Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Skinning er måten du tjener penger på. Status @ stormscale: Heavy leather - 5g stack Thick leather - 8-10g stack Rugged Leather - 20g stack
Reached Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Når jeg var i kom til lvl 60 hadde jeg rundt 2k G, det jeg gjorde var å selge alt mulig jeg fant på AH, det selges dyrt og mye mats som er pre TBC og gear for lvl 20-60 går fort å selge.
StorPeder Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Du får lett 4-6 gull for en stack med Copper Bars. Da skulle det ta ca 1 time å tjene nok gull til lvl 30 mounten. Hvis du har skinning eller herbalism i tillegg kan du plukke med deg det du kommer over. Durotar er en liten gullgruve (mange ores, mye blomster og mange dyr som kan skinnes)
War Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Mineing og skinning til 70 = Gold Da dropper du dem og velger 2 andre du vil ha for pve osv. Gjør dette på alle alts, ingen vits i å sitte med 123 tailoring i 70 lvls og tjene 0g
h_var Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Jeg ville ha plukket opp skinning. Det er lett å skille og siden det er mange som powerlevler leatherworking uten skinning pga drums, er både prisene og etterspørselen høy. Mange følger guider når de powerlevler en profession, disse kan du sjekke ut selv for å se hvilke matrialer du bør satse på å legge ut på AH.
IntelAmdAti Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 - Ikke så veldig lenge til så Dinger jeg 60,kun levels, tenkte at jeg kunne begynne å bygge opp en liten formue da...Finnes det noen plasser en lvl 55 kan tjene gode summer med penger,spesielle ting man kan farme osv, og plz ikke kom med at det ikke er vits, vent til 70 osv osv.Kunne trengt litt seriøst hjelp her. Takker for seriøse svar xD Auction House: http://www.youtube.com/dbsullik - sjekk den filmen for en liten innføring, etterpå kan du lese mer utdypende guider. Det er ikke vanskelig å sette seg inn i, men du slutter aldri å lære nye "triks" heller. Nesten hver eneste ting på auction house kan det være mulig å tjene penger på. To eksempler er light feather og zhevra leather (ca 10% sjanse til å droppe fra lvl ~10 mobs i barrens). Light feathers selger for ca 20 gull for en stack, mens zhevra leather pleide å gå for 400-600g per stack. Det er mulig de har gjort endringer på zhevra leather i en patch, men det er fortsatt mange andre måter å tjene inn penger. Light feathers kan du forresten ofte kjøpe for en slikk og ingenting (samme med zhevra leather også faktisk), og så legge de ut igjen på AH for en passelig sum. Veldig mange legger inn items på AH uten å ane hvor mye de er verdt, her kan du tre inn - kjøpe billig og selge dyrt. Jeg tjener omlag tusen gull i timen, dette er overhodet ikke mye i forhold til de som går inn for det og bruker litt innsats for å tjene mer gull.
Skugga Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Hva slags evneveike personer kjøper zhrevra leather for 400 til 600 gull? Uff.
Leoron Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 (endret) Hva slags evneveike personer kjøper zhrevra leather for 400 til 600 gull? Uff. Må være feil. de dropper jo massevis i barrens. selger for toppen 50 sølv pr stk Endret 25. august 2008 av beerlover
Bear^ Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Penger. Problematikken for min del er heller hva jeg skal bruke pengene på. Sitter nå med skarvige 250G etter at jeg gikk bananas på AH og kjøpt skrot til magen min som han ikke kan bruke for om i alle fall 5 levler og som jeg mest sannsynelig blir å disenchant etterpå fordi jeg har funnet noe bedre for han. Penger er lett å få tak i, både i Outland og utenfor outland. Skinning + mining og du har en gullgruve av dimensjoner. Start, om du er horde, med 1 i begge og da sette føttene dine til Mulgore. Mine og skin livet av deg til du kan flytte sone. Når du er kommet til mithril tar du deg noen runder i Badlands. Om du deretter klager over at du ikke har penger, vel, da vet jeg faktisk ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå