Gå til innhold

Hvor foretrekker dere å forhåndsbestille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer jo en del nye spill fremover som jeg vil forhåndsbestille, men erfaringer med EB Games gjør at jeg ikke er helt sikker på at det er stedet å gå.Det har nemlig hendt flere ganger at butikken har solgt ut forhåndsbestilte kopier.

Dette skjedde bl.a. en gang jeg kom for å kjøpe et spill som de ikke hadde inne:

Meg: Har dere inne Bioshock?

Kassamannen: Nei, altså...vi har jo denne her. Men den er forhåndsbestilt. Jaja, du kan sikkert ta den uansett.

Jeg ble jo mildt sagt sjokkert, for det er dette som kan hende med mine forhåndsbestilte spill.

Så kommer spørsmålet; hvilke butikker er til å stole på når det gjelder forhåndsbestilling? Både av nettbutikker og kjeder (selv om de individuelle butikkene sikkert har varierende standard)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker absoluttspill.no til å bestille spill. Spillene sendes som brevpost så de kommer fram etter ett par dager, og du betaler kun 29 kr i porto. I tillegg har jeg aldri opplevd å få ett forhåndsbestilt spill etter release dato, men det har hendt at spillet har kommet dagen før noen ganger :)

Jeg vil absolutt anbefale absoluttspill.no, har kun positive erfaringer derifra.

Når vi snakker om dårlige erfaringer må jeg nevne spaceworld, forhåndsbestilte halo3 der i høst, og når jeg kom i butikken på release dato så hadde de solgt spillet mitt .... Har ikke handlet på spaceworld siden, og kommer neppe til å gjøre det igjen heller.

Edit: Endret porto ifra 39 -> 29

Endret av tensei
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Forhåndsbestiller aldri, har aldri hatt problemer med å få tak i spill på lanseringsdagen dersom jeg vil det. Ofte annonserer de store kjedene gode tilbud som ofte er 200,- lavere enn veil. utsalgspris uken før spillet lanseres, og da er det ennå mindre grunn for å preordre.

Skrevet
Forhåndsbestiller aldri, har aldri hatt problemer med å få tak i spill på lanseringsdagen dersom jeg vil det. Ofte annonserer de store kjedene gode tilbud som ofte er 200,- lavere enn veil. utsalgspris uken før spillet lanseres, og da er det ennå mindre grunn for å preordre.

Ditto.

Skrevet (endret)

Først vil jeg takke for at moderator flyttet tråden ifra Xbox-forumet og hit :) Tråden begynte egentlig som et spørsmål om hvor jeg skulle forhåndsbestille Fable 2 Colelctor's Edition, men så ble den litt mer generell

Absoluttspill høres jo ut some et kjempested. Men de har dessverre ikke inne Fable 2 Collector's Ed.

Jeg heller pleier ikke forhåndsbestille, og venter ofte en uke etter en stor release for å slippe å stresse hysteriet. (Unntak: GTA 4 og WoW)

Takker for svar, og det gjør nok Absoluttspill også. Det lønner seg med god kundeservice!

Endret av monkey711

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...