Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Introduksjonsbrev for en gutt til ei jente


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No effence, men det er snakk om en simpel e-post er det ikke det da?, hvis man har problemer å skrive det til noen så tørr jeg ikke engang tenke på hvordan han vil oppføre seg hvis han skal komme til å møte henne en dag!

Hadde skjønnt dette litt bedre hvis han hadde tenkt å spørre henne ut, vel og merke at hun hadde vært en ukjent person som satt med et bord 10 meter bortfor han :p

Lenke til kommentar
Har han ikke tatt mot til seg å skrivd den jævla eposten enda? :p

 

Joda har faktisk skrevet det og sendt.

Bare det at så langt har dere ikke kommet med noe som helst nyttig FOR MEG. Dere skriver kun om han han han...jeg snakker om hva JEG kan skrive, ikke hvorfor han ikke skriver.

Endret av Valvildi
Lenke til kommentar

Hvis han har skrevet og sendt, trenger du gjøre noe da da? Eller skal han bli introdusert av dere begge. Prøv isåfall å skriv likt. Om han har skrevet han elsker asiater så må ikke du skrive at han er rasist og dyrker grønnsaker i kjellern mens han går berserk med starwars-sverd i stua.

Skriv også på engelsk, gjerne med L istedenfor R siden mange asiater sliter med å si R

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det var synd jeg ikke så denne tråden før, for da skulle jeg ha hjelpt deg litt.

Har lest hva dem andre har svart. Synd du ikke fikk mange seriøse innlegg.

Til informasjon til dem andre kan det å komme igang med kontakten med noen være ufattelig vanskelig.

Selv om det er gjennom en email, telefon, ute i ''the real life'' som mange kaller det og lignendes.

Personer kan være sjenerte i ulike sammensetninger. (Men det vet noen av dere fra før av og.)

Noen er tøffere enn andre. Noen trenger bare litt hjelp av og til for å komme igang,

så klarer dem mye også selv på egenhånd.

 

Om du vil spleise din venn med en annen jente og han er for at du hjelper til,

så er det ingenting negativt i det i mine øyne.

 

Stå på:) Hjelp vennen din videre! Håper det blir noe stars in the air mellom dem.

Lenke til kommentar

Er ikke så vanskelig.

Skriv om hans positive sider,fortell litt om han og hva han bedriver tiden sin med.

 

Sleng gjerne med noen bilder av han, huset og/eller noen fritidssysler.

 

Skal ikke klage på at han liker asiatiske jenter, synes mange av de er veldig pene selv, dog jeg synes de ikke eldes så fint :(

 

Lykke til uansett, men husk at det er jo ikke akurat en god skjult hemmlighet at kvinner fra enkelte asiatiske menn går etter "rike" europere grunnet penger og oppholdstillatelse.

 

Vet man om dette fra før så er vel det ok, man får vel betalt for de i en eller annen form.

 

Håper nå dette ikke er tilfelle for din kammerat :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...