Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Introduksjonsbrev for en gutt til ei jente


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis kompisen din er for sjenert til å skrive den første eposten, så er det bedre å la være. Hvordan skal han klare å karre seg på flyet til Thailand for å møte jenta, når han ikke engang klarer å skrive den første eposten?

 

Synes det blir for dumt med "hello, I want to tell you about my good friend Geir who is interested in getting to know you". Er han interessert bør han ta styringa selv.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan du det, men la oss si at han vil gifte seg med henne, har du tenkt å ta henne med ut på middag og fri for han, fordi han er for sjenert?

 

Noen ting må man bare gjøre selv.

 

Til den lenger oppe som kommenterte mitt utsagn om at han har godt av å utfordre seg selv:

for folk flest er ikke det å skrive en e-post noen utfordring. Men for noen er det kanskje det. Og i et tilfelle som det her - at han er for sjenert til å skrive en e-post til en person han aldri har møtt, er det virkelig på tide å ta den utfordringen.

Lenke til kommentar
Til den lenger oppe som kommenterte mitt utsagn om at han har godt av å utfordre seg selv:

for folk flest er ikke det å skrive en e-post noen utfordring. Men for noen er det kanskje det. Og i et tilfelle som det her - at han er for sjenert til å skrive en e-post til en person han aldri har møtt, er det virkelig på tide å ta den utfordringen.

Akkurat. Og som noen andre sa, skal du, valvildi, følge ham rundt hvis de en gang møtes? Det kan ikke være så vanskelig å skrive noen ord om seg selv til en annen person, uansett. Jeg går ut ifra denne personen ikke passes på 24/7 og må ha hjelp til alt, og kan han snakke med bare EN annen person, ksn han skrive den mailen selv. Nemlig. Jenter setter pris på at andre tar initiativ. Jeg gjør ihvertfall, det får meg til å føle meg prissatt.

 

Hvis det var en fyr som skulle bli presentert for deg, hva ville du vite om ham da? Jo, hvordan han er, hva han driver med, hvor gammel han er og lignende, sikkert.

Hvis en fyr skulle bli introdusert for meg, ville jeg at han skulle ha snakket for seg selv!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

This is my good, slightly socially impaired friend Ola Nordmann. He is "sett inn humoristisk, men samtidig korrekt beskrivelse av fyren" who would love to get to know you. Here's his email, so you can get to know him better.

 

Eller noe i den duren. Men seriøst, skriv 2 setninger og be vennen din gjøre resten selv. :)

Lenke til kommentar

Syns nå det virker ganske teit og skulle spleise en kompis med ei fra asia, det høres bare utrolig dumt ut.

At han er for sjenert til og skrive et brev syns jeg bare virker sykt, er ganske sjenert selv når det kommer til jenter, men og skrive en e-post, evt skrive med a på msn er ikke noe jeg tenker over en gang.

 

Bare drop det og heller gå å finn ei jente i norge som bor i nærheten.

Endret av Morten21
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...