Gå til innhold

Trenger MMORPG spill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg spillte WoW før, men slutta is tarten av juli tenker jeg, iom at det ble alt for kjedelig. Jeg prøver ut Guild Wars akuratt nå, men vet ikke om Age of Conan vil funke p ådenne pcen(Se specs på profilen min)Og trenger noen MMORPG... Gjør ikke noe om det er gratis eller ikke, bare det er trial p ådet iallefall. Kjøpte Matrix Online, men det sugne systemet lot meg ikke logge på engang... Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Anbefales ikke å starte med et splitter nytt MMO hvis du er mot bugs og slikt.

Lord of the rings online er kanskje noe for deg?

edit: å spille fra en ekstern HDD anbefales ikke.

Endret av Bjohansen
Skrevet
La meg si det slik: Jeg har en MYE verre PC enn deg, og AOC fungerer faktisk på min. (så vidt)

Hint: 9800 Pro :(

AoC fungerer fint på medium med mitt 8600M GT 512MB.

Nå var det ATI 9800 Pro han nevnte, ikke Nvidia 9800.

Skrevet

Jeg støtter absolutt Lord of the Rings Online om du liker spill der du kan ta ting med ro. Ikke er det "utdatert" heller da de stadig gir ut små utvidelser med nye områder og slikt, og i den nyeste oppdateringen fikk vi endelig sende liksom-heltene Frodo, Aragorn osv av gårde for å starte handlingen i bøkene. Det skjer ikke før i Mines of Moria-expansionen som kommer om noen måneder. :)

I tillegg fant jeg en interessant quest i går der jeg løp som en tulling etter en skapning for å prøve å fange den. Det stod ikke noe navn, men han skravlet hele tiden om "my precioussssss"... :p

Skrevet
Jeg støtter absolutt Lord of the Rings Online om du liker spill der du kan ta ting med ro. Ikke er det "utdatert" heller da de stadig gir ut små utvidelser med nye områder og slikt, og i den nyeste oppdateringen fikk vi endelig sende liksom-heltene Frodo, Aragorn osv av gårde for å starte handlingen i bøkene. Det skjer ikke før i Mines of Moria-expansionen som kommer om noen måneder. :)

I tillegg fant jeg en interessant quest i går der jeg løp som en tulling etter en skapning for å prøve å fange den. Det stod ikke noe navn, men han skravlet hele tiden om "my precioussssss"... :p

Jeg har aldri satt meg inni i LOTR historien, så vet vel ikke om det passer for meg :( Tusen Takk ellers :)

Skrevet

Du trenger ikke kjenne historien for å like LotRO. Handlngen er egentlig ganske kort. En hobbit (Bilbo) finner en magisk ring og gir den til nevøen sin (Frodo). Frodo treffer en gammel trollmann (Gandalf) som sier han må kaste ringen i Mount Doom for å ødelegge den. Dette for å hindre en slemming (Sauron) i å bruke ringen til å ta over verden. For å gjøre det litt mer komplisert hersker Sauron i et sted kalt Mordor, så det er ikke akkurat trygt å dra dit. Og hvor finner vi Mount Doom? Selvsagt i Mordor... :p

Men i LotRO starter litt før bøkene starter, så mange av hovedquestene så langt har gått ut på å hjelpe Frodo og den gjengen der med å forbedre seg til den lange reisen. Hovedquestene er kalt bøker, så vi starter med en Prolog (noen korte introquester), før vi går over i Book 1, Book 2 og så videre. Den versjonen av LotRO du får i butikken kalles Volume 1: Shadows of Angmar og avsluttes med Book 14.

Den nyeste questen er Prologen til Volume 2 (som begynner med expansionen i høst) og avsluttes med å sende Frodo og gjengen ut på reisen. Det er først da handlingen i bøkene begynner for alvor og krigen bryter ut. ;) (og bare så det er sagt er høyeste level så langt 50, men expansionen øker det til 60. De nye questene begynner nok fra level 45 og oppover, så du har mer enn nok tid til å sette deg inn i historien og verden generelt. :)

Skrevet

Det enkleste du kan gjøre er å sjekke ut mmorpg.com

Det er en stor fare for at du vil finne mye mer info der enn du noen gang vil finne på dette forumet.

Uansett så kan jeg anbefale Vanguard: Saga of Heroes. Jeg vil tørre å påstå at dette spillet er det beste PvE spillet på markedet for øyeblikket. Stor verden som du virkelig kan utforske, i motsetning til for eks AoC. Eneste problemet kan være få spillere, så om du velger å teste det ut så er det en fordel å velge serveren med flest spillere.

Om du er glad i PvP så velger du EVE. Det er ingen spill som kan levere en bedre PvP opplevelse enn det EVE kan gjøre.

Alle andre spill suger balle.

Skrevet

Jeg sier Lotro, men jeg hører hva du sier.. om du vil spille noe som ligner noenlunde på World of Warcraft i sjanger så kansje Vanguard. Har hørt det skal være ganske ok.

Skrevet

Vanguard har faktisk forbedret seg enormt siden den tvilsomme launchen. Hadde spillet blitt sluppet sånn som det er nå ville det blitt en knallsuksess.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...