Gå til innhold

Svindel på Qxl igjen..


Anbefalte innlegg

Ja, i dag fikk jeg mailen om at selgeren jeg har vært i kontakt med de siste dagene etter å ha vunnet en budrunde driver med regelrett svinel.

 

>Hei :)

>Vi beklager å måtte meddele at

 

>IKKE bør gjøres handel med. Vi er blitt rapportert at i stedet for  Ny

>Ericsson P800 (ca 4000 kroner) så har han levert hustelefoner til 200

>kroner. Vi kan informere også at den opprinnelig adressen er her i Oslo:

 

>Vi beklager det inntrufne!

>Vennlig hilsen

>Support

>QXL.no

>Se også våre hjelpesider for mer informasjon og flere tips om >auksjonen.

 

Dette etter å nesten ha forhåndsbetalt, og ventet på en flunkende ny Nokia 8910i. Min forrige telefon ble solgt i går og alt var klart til å ta i mot den nye. I dag har jeg brukt en reservetelefon, min gamle Philips Twist.

 

Faen heller! Nå blir jeg rett og slett forbannet! Har jo ikke en dritt av rettigheter nå, og har mest lyst til å dra ned til overnevte adresse med et par STOORE karer.. Noen har jeg til og med allerede klare.

 

Utifra skattelistene har jeg fått følgende informasjon:

 

2000:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Navn:

 

Fødselsdato:

20.05.1972

Postadresse:

 

Skattekommune:

Hamar

Formue: 0

Inntekt: 256800

Skatt: 104516

 

2001:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Navn:

 

Fødselsdato:

20.05.1972

Postadresse:

 

Skattekommune:

Hamar

Formue: 0

Inntekt: 213800

Skatt: 99191

 

 

Hvorfor skulle en slik person bedrive svindel? Men han kan selvfølgelig også være en helt annen person og bruke denne som dekkperson..

 

Hva har dere å si?

 

Redigert..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå sensurt innlegget! Men jeg mener fortsatt det ikke er noe galt i det som ble skrevet.

 

Etter min mening har ikke svindele rettigheter på samme måte som andre. Personvern kan de drite langt i! De burde henges ut på det værste..

 

En annen ting er troverdigheten her. Hvorfor skulle en erfaren HW bruker legge ut svada på denne måten? Kunne ikke falle meg inn å latterliggjøre en slik sak..

Lenke til kommentar
Dette etter å nesten ha forhåndsbetalt, og ventet på en flunkende ny Nokia 8910i. Min forrige telefon ble solgt i går og alt var klart til å ta i mot den nye. I dag har jeg brukt en reservetelefon, min gamle Philips Twist.

 

hva menes med NESTEN forhåndsbetalt?

 

BTW: aldri forhåndsbetal, det funker ikke ;)

Lenke til kommentar

Opplevde det samme i fjor høst, det viste seg å vere gigantsvindel med fleire hundre personar innvolvert. Det blei levert anmeldelse og erstatningskrav. Etter nokre månadar fekk eg vite at fyren hadde fått dom (overraskande raskt) og var sett inn og at statens innkrevingsentral skulle ta seg av tilbakebetalinga. Er utruleg surt når sånt skjer, men det er ikkje så mykje anna ein kan gjere enn å anmelde det!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...