Gå til innhold

Hva slaks skytespill kan dere anbefale meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har en PS3 er kanskje Resistance: Fall of Man veien å gå?

På PC har du jo Crysis, 50/50 koreanere og aliens. Det som er kult med Crysis er at når du kjemper mot koreanerne kan du stort sett velge fremgangsmåte selv. Du kan for eksempel snike deg rundt med et lyddempet våpen og cloak, leke rambo med strenght eller løpe bort til nærmeste kjøretøy og fyre løs. :cool:

 

Resistance: Fall of Man og Crysis syns jeg virker litt krigs inspirert, bare ved å se på bildene.

Lenke til kommentar
Det er jo stortsett bare de samme spillene som går igjen, ser jeg. Half Life og Bioshock som mest igjen her. Er det noen andre spill dere kan anbefale, utnom de som går igjen da? :roll:

 

 

Jeg kan anbefale Stranglehold. Der får du skyting for alle penga, og det er verken krig, monstre eller aliens. :cool:

 

Det er ganske rimelig i pris om dagen også. ;)

Lenke til kommentar
Det er jo stortsett bare de samme spillene som går igjen, ser jeg. Half Life og Bioshock som mest igjen her. Er det noen andre spill dere kan anbefale, utnom de som går igjen da? :roll:

 

 

Jeg kan anbefale Stranglehold. Der får du skyting for alle penga, og det er verken krig, monstre eller aliens. :cool:

 

Det er ganske rimelig i pris om dagen også. ;)

 

Jeg har nevnt at jeg liker også Alien. Har du overset det? :whistle:

Lenke til kommentar
bruker du windows emulatoren "wine" kan du emulere dx10, dog så funker ikke alle spill 100%

 

fakta om wine...

wine brukes til mange forskjellige OS, for eksempel linux som bruker wine, wine gjør om dx10 til opengl som igjen gjør at du kan kjøre et windows program i linux.

http://www.winehq.org/site/download

 

Du, det der ble bare helt, helt greskt for meg. Har aldrig hørt om verken wine, emulatoren, emulere, dx10, OS og opengl. Det ble rett og slett helt greskt. :dontgetit:

 

Det var jo liksom ikke dette jeg ville du skulle komme med i denne tråden da. :hmm:

Endret av Hell_Frode
Lenke til kommentar

siden du har xp og ikke vista kan du ikke kjøre spill som bruker directx 10

 

dx brukes til spillenes kjøremotor slik at du kan kjøre spill.

dx10 er bare støtter for vista mens xp kan kjøre dx 9 og nedover.

 

wine er en emulator som kan oversette dx signalene til noe som maskinen kan forstå.

hvis du har xp og kjøper et spill som må bruke dx10 får å kjøre spillet står du der og kan ikke kjøre den.

bruker du derimot wine programmet gir det deg muligheten til å spille spillet.

 

håper dette hjalp litt på forståelsen :tease:

Lenke til kommentar
siden du har xp og ikke vista kan du ikke kjøre spill som bruker directx 10

 

dx brukes til spillenes kjøremotor slik at du kan kjøre spill.

dx10 er bare støtter for vista mens xp kan kjøre dx 9 og nedover.

 

wine er en emulator som kan oversette dx signalene til noe som maskinen kan forstå.

hvis du har xp og kjøper et spill som må bruke dx10 får å kjøre spillet står du der og kan ikke kjøre den.

bruker du derimot wine programmet gir det deg muligheten til å spille spillet.

 

håper dette hjalp litt på forståelsen :tease:

 

Hæ, nå var det halvt gresk, altså halvt forståerlig. :ermm: Når det gjeller inni pc'en, så jeg er helt grønn. Desverre. :ermm:

Endret av Hell_Frode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...