Gå til innhold

Nå begynner det og bli maaaange utenlendinger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/08/09/542976.html

 

 

Kan vi ikke stoppe dem? begrense litt?

 

Når jeg går rundt i Oslos gater ser jeg flere utenlendinger enn normenn, dette er jo helsykt hvordan de sprer seg, de jobber ikke og noen ting = mer skatt.

 

Hiv dem ut. Dette er landet til Nordmenn.

 

Kurdistan støtter våre politikere fordi det bor Kurdere der.

 

Tibet støtter våre politikere fordi det bor Tibetanere der.

 

Kosovo støtter våre politikere fordi det bor Albanere der.

 

Øst- tyrkistan støtter våre politikere fordi det bor muslimer der.

 

Tjetjenia støtter våre politikere fordi det bor muslimer der.

 

Til og med Norge skulle bli eget land fordi det bor nordmenn her.

 

Så hva er problemet?

 

SKal alle andre få homogene land unntatt vestlige og hvite land?

 

Hvorfor skal vi i europa utvanne vår kultur og våre etniske grupper og ikke andre?

 

Kurdere krever eget land fordi dem er Kurdere men Nordmenn må dele land med kurdere? Hva feiler det kurder?

 

Norge er et land for ikke-troende!

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
husker de sa på nyhetene for noen uker siden at de heller ville bygge flere mottakshjem enn gamlehjem, selv om køene var like store.

altså utlendingene prioriteres over de som ikke klarer seg selv

Dagens Norge vet du! Hele Norge blir vel(om det ikke er) tilrettelagt for innvandrere. Innvandrere prioriteres foran Norges egentlige innbyggere. Til slutt er det vel nesten ikke flere nordmenn igjen her i landet..

Lenke til kommentar

Det er kvamt og dette gjør det heller ikke bedre: http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/08/14/543606.html

 

Hørt også på radioen, et dumt nek som ville ha fri innvandring til Norge. Hvor blåst er det?

Nå har vi jobbet i mange år med å bygge opp oljefondet slik at vi kan sikre vår fremtid og pensjon. Disse pengene kommer nok til å ryke til sosiale stønader og arb.ledighetstrygd.

 

Jeg vet i allefall hvor min stemme skal gå... Igjen :)

Lenke til kommentar
Det er kvamt og dette gjør det heller ikke bedre: http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/08/14/543606.html

 

Hørt også på radioen, et dumt nek som ville ha fri innvandring til Norge. Hvor blåst er det?

Nå har vi jobbet i mange år med å bygge opp oljefondet slik at vi kan sikre vår fremtid og pensjon. Disse pengene kommer nok til å ryke til sosiale stønader og arb.ledighetstrygd.

 

Jeg vet i allefall hvor min stemme skal gå... Igjen :)

Skjønner sånn ca. hva du stemmer på.. Er nok lurt det ja. ;)

Lenke til kommentar
hvem er det som vil ha fri innvandring?

virker som om dagens regjering slipper inn hva som helst inn i Norge

 

Norge er for nordmenn, få ut de jævla trygdesnyltende jallaene

Det husker jeg ikke, men hørte det på radioen i helga som var. Holdt på å ramle av stolen der jeg satt :o

 

 

Edit: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=198927

 

Fant det.. Var bare å google "fri innvandring"

Endret av Wabby
Lenke til kommentar
husker de sa på nyhetene for noen uker siden at de heller ville bygge flere mottakshjem enn gamlehjem, selv om køene var like store.

altså utlendingene prioriteres over de som ikke klarer seg selv

 

Kommunale gamleheimar er ikkje eit statleg ansvar og ein del asylsøkjarar bur for tida i teltleir. Elles har visst Stoltenberg tenkt å gjere gamlingane til valkampsak til neste år, satt opp imot venta blågrå skattekutt.

 

 

Det er elles ein tragisk mangel på tiltru til den kapitalistiske marknaden når folk vil at det offentlege skal dekke behovet for gamleheimane. Klart det er dei eldre som har råd til å ta inn på private ordningar! Eller har dei brukt opp alle oppsparte midlar etter yrkeslivet på børst og flatfyll?

Lenke til kommentar
Skal vi hive ut narkomane, og "O-store hvite nordmenn" som ikke har skaffet seg utdanning eller jobb også, som istedet lever på trygd? Disse har jo iallefall hatt sjansen til å etablere seg i Norge, kast heller ut de.

 

Hva er det med innvandring å gjøre? Enkelt er arb.uføre, noen klarer ikke å få seg en jobb og ja, noen er latsabber.

Sånn er det nå bare... Men det er ingen vits å øke denne statestikken ved å ta inn så ufattlig mange innvandrere.

Lenke til kommentar
Skal vi hive ut narkomane, og "O-store hvite nordmenn" som ikke har skaffet seg utdanning eller jobb også, som istedet lever på trygd? Disse har jo iallefall hatt sjansen til å etablere seg i Norge, kast heller ut de.

 

For en idiotisk påstand.

 

Det er greit at 26% av nordmenn imellom 15 og 74 ikke er i arbeid. Det er svært lite.

 

Det som derrimot ikke er greit er at 51% av muslimene i samme aldersgruppe ikke er i arbeid. Og ikke minst 65% av Somaliere.

Lenke til kommentar
Skal vi hive ut narkomane, og "O-store hvite nordmenn" som ikke har skaffet seg utdanning eller jobb også, som istedet lever på trygd? Disse har jo iallefall hatt sjansen til å etablere seg i Norge, kast heller ut de.

 

For en idiotisk påstand.

 

Det er greit at 26% av nordmenn imellom 15 og 74 ikke er i arbeid. Det er svært lite.

 

Det som derrimot ikke er greit er at 51% av muslimene i samme aldersgruppe ikke er i arbeid. Og ikke minst 65% av Somaliere.

Disse tallene viser hvor "takknemmelige" vi bør være for at det er innvandrere i landet...(Not)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...