Gå til innhold

PC som spill handler om brannvesenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Dere vet ikke om noen spill ganske likt GTA spillene.. bare det handler om brann istedet.

og har ganske lik grafikk som f.eks Kane & Lynch..

der du f.eks er en brannmann som skal være med på å slukke branner og kjøre uttrykninger osv.

Endret av Mr Womack
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det nærmeste jeg kan tenke meg eer Emergency Heroes på Wii. Det er stort sett et bilspill hvor du kan kjøre rundt i byen og går ut på å leke brannmann, redde folk fra brennende bygninger og stoppe kriminelle med å kræsje inn i bilene deres. Ble litt for ensformig for meg, men det er morsomt i små doser. :)

Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

Har hørt at man skal slukke endel branner i Alone in the Dark spillet

men det er hovedsaklig et monsterspill

Endret av Slettet+513
Gjest Slettet+130498
Skrevet
Emergency 3 :)

eller 911 first respond som er nr4 i serien, kan være litt vansklig å få tak i kanskje. vet ikke om det blir noen 5 men... er gode spill på sitt område ( er de eneste :p )

Skrevet
FDNY Firefighter er det eneste brannmannspillet jeg har prøvd som ikke er strategispill. Det er dog ganske gammelt og ikke akkurat den beste grafikken, men likevel litt artig. Av strategispill har du som tidligere nevnt Emergency-spillene (og 911 First Responders som er tittelen på det nyeste), men de handler ikke bare om brannslukking. Så har du også Fire Department 3, som er et strategispill hvor man kun driver med brannslukking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...