Gå til innhold

Design på kabinett


Anbefalte innlegg

Jeg har nå lett i timevis etter et kabinett som både så bra ut, og som i tillegg hadde fått gode anmeldelser. Den gang ei. Lian-Li er utrolig smakløst og monotont. Det samme er Antec sine. Det mener nå ihvertfall jeg...

 

Så hva synes jeg er fint? Jo, de som blir solgt av de store merkene, slik som HP og Dell. Her er et glimrende eksempel:

 

c00912798.jpg

 

Ingen kommer jo i nærheten av det der. Nok et eksempel er Dell sine nye Studio Hybrid. Disse bruker friske farger, og gir mye mer personlighet.

 

8285-dellstudiohybridspan.jpg

 

Så spørsmålet mitt er; hvorfor kan ikke produsenter være litt mer design-bevisst? Det er en av de avgjørende faktorene hos meg i hvertfall. Psst... som om dette noen gang var fint..

 

antec900.jpg

 

:no:

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå lett i timevis etter et kabinett som både så bra ut, og som i tillegg hadde fått gode anmeldelser. Den gang ei. Lian-Li er utrolig smakløst og monotont. Det samme er Antec sine. Det mener nå ihvertfall jeg...

 

Folk har forskjellig smak, så enkelt er det! Selv foretrekker jeg stilrene kabinetter med ett enkelt design og da havna jeg ut på ett Lian Li PC-A17B, det har også en fornuftig innmat som er enkel å holde ryddig samt god plass.

Jeg ville tatt tilbake påstanden om at alle kabinetter er stygge, for det er DIN mening og ikke andres!

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Når jeg handler kabinett så er det en ting jeg driter langt oppi så er det designet.

Funksjonellt eventuellt prisen er det som styrer mitt valg, som mitt nåværende kabinett ble innkjøpt for bedre kjøling og at det var det billigste som jeg kunne oppdrive.

Ergo kom det med lys og blå vifter overalt og jeg var tvunget å bulke det til litt for å få skjerm kabelen til å passe...

Lenke til kommentar

For meg så er det ikke ett snev av penhet i det HP kabinettet, men den dell maskinen der er pen som medie-center og kontor-pc.

Man trenger ikke å ha lysende vifter eller vinduer på ett kabinett heller!

Hos meg er også PCen ett møbel, dermed er design viktig for meg, såvel som at det er praktisk innvendig!

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...