Gå til innhold

Tilbakemeldinger på ny side!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får horisontal scroller på IE 1024x768. Ikke bra...

 

Kunne tenkt meg kanskje at den blå vannrette tykke linja øverst var enten 100% eller bare gikk ut til der resten av siden stopper.

 

Kanskje en liten pil eller noe på de menyene som har undermney? kultur...

 

Ellers en meget bra side! Likte rollovereffekten på den vannrette menyen...

Lenke til kommentar

Gratulerer, en av få sider som er blitt vist på dette forumet som faktisk er rimelig bra laget. Siden en side alltid kan bli bedre har jeg endel kommentarer til ting som kan fikses på. Det er endel spisse kanter som burde vært rundet av. Spesielt tenker jeg på det hjørnet rett nedenfor Motor linken. Ellers så kunne overskriftene "Utdanning", "dvd-nytt", "kultur", osv. vært forbedret endel. Smaksaker selvfølgelig, men for meg ser det ut som enkel tekst oppå en blå firkant oppå en hvit firkant.

 

Forøvrig vanskelig å kommentere slike design ting på et forum, men jeg prøvde :)

Lenke til kommentar
Gratulerer, en av få sider som er blitt vist på dette forumet som faktisk er rimelig bra laget. Siden en side alltid kan bli bedre har jeg endel kommentarer til ting som kan fikses på. Det er endel spisse kanter som burde vært rundet av. Spesielt tenker jeg på det hjørnet rett nedenfor Motor linken. Ellers så kunne overskriftene "Utdanning", "dvd-nytt", "kultur", osv. vært forbedret endel. Smaksaker selvfølgelig, men for meg ser det ut som enkel tekst oppå en blå firkant oppå en hvit firkant.  

 

Forøvrig vanskelig å kommentere slike design ting på et forum, men jeg prøvde :)

 

Takker for svar fra deg også!

 

Vi var hos Dagsavisen idag og gikk gjennom siden. Både programmereren deres og AD var meget fornøyd.

Men siden aviser ikke bruker Golive eller liknende var det ikke alt som man kunne gjøre slik vi hadde gjort det. Aviser bruker spesielle publiseringssystemer og disse har sine begrensinger. :(

"Utdanning", "dvd-nytt", "kultur", osv vil bli annerledes. Nemlig gif-filer istedet for en enkel tekst. De bruker sine fonter i headingene og lager bile av dem.

 

Så er det vel bare å vente på at siden blir ferdig. :)

Lenke til kommentar

Publiseringssystemer? Skjønner ikke helt hva du mener og hvilke begrensninger det skulle dreie seg om? Hvorfor skulle det ha noe å si for at dere bruker golive? Kunne jo bare skrevet det i notepad, det jeg gjør..., men burde jo ikke gjøre noen forskjell...?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Er egentlig denne siden nytenkende? Det er et pent design, men et slikt design finner vi på omtrent alle avis-sider på nett.

 

Hei!

 

Alle avissider blir laget med et publiseringsverktøy, derfor ser de ganske like ut. Design på avissider følger en viss "uskreven standard", og det har de alltid gjort, dvs at menyen er på venstresiden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...