Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

JVMyhre's Volvo 945 '93, Am. utgave. [Nye bilder 02.08.09]


JVM91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spør om det, det er kjempeviktig. Det er som regel en grunn til at ting er så billige, så sjekk ut dette før du kjøper settet. Det virket nemlig veldig billig.

 

Ellers ser det veldig bra ut! Likte hvor clean du hadde gjort det bak! Trengs bare litt rydding i kabelkaoset!

 

Hehe, takk! :)

Veit det ser litt rutete ut på bildet, men de ser faktisk masse bedre ut i virkeligheten, alt av kabler er festet, og ingenting som henger å slenger, så de får duge det :)

Ellers takk for info. om garantien, har sendt mail nå, men får vel ikkje svar med det første, da dei sikkert har ferie til 5 januar :p

Lenke til kommentar

Xenon er vanvittig mye bedre enn halogen når det kommer til å lyse opp - syntes jeg. Pappa har akkurat kjøpt en ny bil med Bi-Xenon originalt, og det er bare konge å kjøre på med fulltlys på den om natta. Syntes synd på de stakkarene jeg er litt treig til å blende for! :p

 

Det er helt opp til deg, men om du vil holde deg på den lovlige sida er det ikke tvil.

Lenke til kommentar
Xenon er vanvittig mye bedre enn halogen når det kommer til å lyse opp - syntes jeg. Pappa har akkurat kjøpt en ny bil med Bi-Xenon originalt, og det er bare konge å kjøre på med fulltlys på den om natta. Syntes synd på de stakkarene jeg er litt treig til å blende for! :p

 

Det er helt opp til deg, men om du vil holde deg på den lovlige sida er det ikke tvil.

 

Hehe, ja, har et par kamerater som har Xenon, å det lyser veldig bra, uten tvil, men når eg hører å store bøter folk får når dei blir stoppa så blir eg skeptisk.. På Notodden så hørte eg dei fekk 2000,- pr pære, de vil da si 16 000 for meg de da, som hadde vert lite morro :p

Men sjangsen for å bli tatt er kanskje ikkje så stor da..

Lenke til kommentar

Har planer om å bytte til v90 visker og nyere 945 håndtak bak på bilen, så sendte mail til bilia å spurte, her er prisene vis nokon andre lurer på dette sjøl :)

 

Handtag: VO9170189 - 1148,-

Torkararm: VO9159485 - 574,-

Kåpa: VO9154343 - 37,-

Torkarblad: VO9139569 - 134,-

Lenke til kommentar

Står litt stille nå, men har motatt pærene, så skal montere dei etterhvert, og nå ikveld skal eg begynne ta ut motoren og ting rundt den, å få vaska skikkelig, slipa ned, å lakkert. Men før lakkeringa så må eg fjærne noko rust, som eg likte veldig lite, annbefalinger om hva eg burde gjøre med dette?

 

IMG_0231.jpg

 

IMG_0230.jpg

 

IMG_0233.jpg

 

Ta å kutte vekk alt sammen å svise inn nytt stål? Blir lettere å arbeide med det når eg har demonte

Lenke til kommentar
Oj sann, det var ikke lite heller.. Beste er å kvitte seg med all rust, skjære det ut og sveise på nytt ja. Grunn med grunning og smell på techtyl til slutt.

 

Ja de va igrunn det eg å tenkte på, eg viste de va lit rust der, men ikkje at det var så mye, men men, ordner seg nok :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Veldig liten arbeidslyst her nå, men har nå fått vasa meg te litt da 8)

Har skaffet dør, eller, de kommer ein med ei dør te meg nå snart. Også har eg skaffet stål så eg blir kvitt rusta.

Driver også å tømmer motorrommet for dingsebomser, da eg skal lakke oppi der å, men har ikkje utstyr til å ta ut heile motoren, så blir å lakke rundt den.

 

Har hatt ein lenge etterlengtet motorvask også, litt bilder :)

 

IMG_0240.jpg

 

IMG_0241.jpg

 

IMG_0239.jpg

 

IMG_0237.jpg

 

IMG_0242.jpg

 

IMG_0238.jpg

 

Syns dere? :)

Lenke til kommentar
Skumleste igjennom tråden her nå, så vist du ikke har handla xenon enda, anbefaler jeg deg å kjøpe fra VVME sin hjemmeside.

 

Jeg betalte 903 kroner for 2 sett H1 xenon kit, inkl frakt og ei ekstra pære. Tollgebyr fikk jeg i ettertid på 250 kroner. Kjempe bra side, god service og tar ca 4 arbeidsdager fra de har mottat penger til den kommer på døra! :)

 

Steike, de var billig :dribble:

Takk for tipset :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...