Twistedpair Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hei Jeg lurte på en aldri så liten ting som noen av dere sikkert kan svare på :-) Kort og greit: Hvilke heroics kan jeg heale i? Jeg vet at mye er avhengig gruppa og derfor kan det sikkert være vanskelig å si hvilke heroics, men det hadde vært fint med en "opplisting" av lett til vanskelig heroics instancer som jeg kan starte med ihvertfall. Jeg skal kjøre en god del mer i hellfire for å få ench til head samt mer bg's for å få healer våpenet.
squonk Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Kanskje legge inn en armorylink så man kan se gearert ditt? ^^ Heroics i Hellfire er jo lette. Samme med de i Coilfang (SV, Underbog..)
IntelAmdAti Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hellfire Ramparts, Slave Pens, Underbog og Black Morass er korte og enkle, jeg ville ha startet med disse.
Twistedpair Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Kanskje legge inn en armorylink så man kan se gearert ditt? ^^Heroics i Hellfire er jo lette. Samme med de i Coilfang (SV, Underbog..) Sjekke signatur :-D Men Shattered Halls hc er vel ikke greit? Hellfire Ramparts, Slave Pens, Underbog og Black Morass er korte og enkle, jeg ville ha startet med disse. Takk takk...skal teste dem ut når jeg får muligheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå