Bruker-104685 Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 http://gamereactor.no/nyheter/114644/Carma...839977ff1519577 "Sannheten er at salget av PC-spill ikke er i nærheten av hva det har vært tidligere, eller hva det er på konsollene. Vi tror fortsatt det er verdt å støtte PC-markedet, men vi baserer ikke alle gameplaymessige avgjørelser på PC-versjonen av spill, sier Carmack til Tom's Hardware." Han skal gi ut dem spillene dem lager og til pc, men heldigvis ikke bare pc til. Bra for min del Dette sier vel sitt att før solgte pcspill mye mer enn nå Da forstår jeg John Carmack med å lage konsollversjoner og for å tjene mye mye mer penger. Håper Crytek innser att dem har gjort en tabbe med å la Crysis være kun til pc
GETINTHEVAN Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Crysis? En under middelmådig shooter? At det ikke har kommet på konsoll er vel ikke noe stort tap for andre enn de som lagde spillet.
MrL Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Crysis? En under middelmådig shooter?At det ikke har kommet på konsoll er vel ikke noe stort tap for andre enn de som lagde spillet. Hva anser du som en "under middelmådig shooter"? Gjennomsnittet av annmeldelser av både spillere og nettsider etc sier ikke noe annet enn at dette er et drit bra spill. Det har solgt bra også, men langt ifra like mye som på konsoll, såklart pga piratkopiering, men også sikkert fordi det krever en drit bra PC. Men er enig i at det ligger mest penger i konsoll, hvis du ikke lager et nytt world of warcraft da.
Axefjord Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Crysis? En under middelmådig shooter?At det ikke har kommet på konsoll er vel ikke noe stort tap for andre enn de som lagde spillet. Hva anser du som en "under middelmådig shooter"? Gjennomsnittet av annmeldelser av både spillere og nettsider etc sier ikke noe annet enn at dette er et drit bra spill. Det har solgt bra også, men langt ifra like mye som på konsoll, såklart pga piratkopiering, men også sikkert fordi det krever en drit bra PC. Men er enig i at det ligger mest penger i konsoll, hvis du ikke lager et nytt world of warcraft da. De første 4-5 timene var jo veldig bra, men de siste 4-5 timene var til gjengjeld "bortkastet". Dette går igjen i alle anmeldelser av spillet. Ergo er ikke spillet mer enn "over gjennomsnittet bra". Personelig er jeg enig med disse anmelderne og crysis som helhet fortjener ikke mer enn en gjennomspilling.
MrL Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 (endret) Crysis? En under middelmådig shooter?At det ikke har kommet på konsoll er vel ikke noe stort tap for andre enn de som lagde spillet. Hva anser du som en "under middelmådig shooter"? Gjennomsnittet av annmeldelser av både spillere og nettsider etc sier ikke noe annet enn at dette er et drit bra spill. Det har solgt bra også, men langt ifra like mye som på konsoll, såklart pga piratkopiering, men også sikkert fordi det krever en drit bra PC. Men er enig i at det ligger mest penger i konsoll, hvis du ikke lager et nytt world of warcraft da. De første 4-5 timene var jo veldig bra, men de siste 4-5 timene var til gjengjeld "bortkastet". Dette går igjen i alle anmeldelser av spillet. Ergo er ikke spillet mer enn "over gjennomsnittet bra". Personelig er jeg enig med disse anmelderne og crysis som helhet fortjener ikke mer enn en gjennomspilling. Nja folk gir ikke 9/10 eller 10/10 til spill som er "gjennomsnittlig bra". De sier at første delen er best, men resten er ikke like bra. Men det betyr ikke at den er dårlig heller. Alien delen var kanskje dårlig. Men borsett fra det, var ikke resten dårlig, men dårligere enn første delen. Endret 12. august 2008 av MrLG
GETINTHEVAN Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Crysis? En under middelmådig shooter?At det ikke har kommet på konsoll er vel ikke noe stort tap for andre enn de som lagde spillet. Hva anser du som en "under middelmådig shooter"? Gjennomsnittet av annmeldelser av både spillere og nettsider etc sier ikke noe annet enn at dette er et drit bra spill. Det har solgt bra også, men langt ifra like mye som på konsoll, såklart pga piratkopiering, men også sikkert fordi det krever en drit bra PC. Men er enig i at det ligger mest penger i konsoll, hvis du ikke lager et nytt world of warcraft da. Crysis er og blir kav røtent. Det eneste det spillet kan slå i bordet med er grafikken, som er helt sinnsykt nice....alt annet med Crysis derimot er bare et enormt gjesp. Det at Crysis solgte så bra er bare nok et besvis på at gamingindustrien er på vei til helvete med komplett orkester. ...men nå må du ikke høre på meg. Jeg sitter bare i kjellerstuen min, spiller NES og er sur på verden
Frohman Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Syns Crysis var gøy, jeg. Storywise har den ikke mye å stille opp med, men suitmodes og det dynamiske leveldesignet la til gameplayelementer jeg lenge har drømt om.
NothgaliC Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 faktisk synest jeg crysis var mye bedre om du spillte det på vanskligste grad. Da mistet du crosshairs og alle fiendene snakket koreans, og det gav en litt større dybde i spillet synest jeg.
Axefjord Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Joda, var kanskje noe subjektiv istad. Med delta vanskelighetsgrad og god maskin er gjenspillingsverdien av de første ~6 timene ganske grei, til å være et fps-spill. Og historien er forsåvidt ok. Det er vel en grunn til at spillet fikk karakter 8-9 av 10 i de fleste anmeldelser, men for de av oss som bruker 400kr på et spill er det snakk om hva man kan få av dette spillet, sammenliknet med andre spill. F.eks gir Cod4 kjempebra multiplayer i utallige timer, dog med betydelig svakere singleplayer. Brothers in arms gir mye lengre og bedre historiefortelling til under hundrelappen. Ghost recon ad.warfighter 1&2 finnes også på tilbud til hundringsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå