Gå til innhold

[AoC]Happy days for Conq's!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En dag da jeg lvlet på AoC, begynte jeg å lure på om det fantes noen sets / tiers til Aoc. så jeg begynte å google. Jeg fant ut var at tier 1 (epic set) hadde kommet ut og at det droppet fra raid bosses. Men noe jeg fant mere interresant var Våpenet i settet til Conq's. Det er helt klin lik det kuuuule våpenet som vi alle fasinerte når vi studerte Conan-coveret, mens vi installerte AoC.

Ja det er sant! Proof:

http://destinedlegends.com/Screenshots/Loot/Conq2hs.jpg

Så lvle til 80, get the sword. og dra til tarantia mens du flexer stolt med sverdet ditt:)

Les også dette, for de som finner dette feigt/stygt or whateva:

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=122348

Endret av Ceph3us
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men det står jo ikke noe at det bare er conq. som kan bruke det, men alle sier jo det så regner med det. Anyhow, ser veldig bra ut, litt synd at det er så lite damage på det i forhold til barb. sitt våpen, men men :)

Skrevet
Anyhow, ser veldig bra ut, litt synd at det er så lite damage på det i forhold til barb. sitt våpen, men men :)

Husk husk, vi conq's har frenzy stance vett:) derfor det er så lite DPS. Så det blir vell en 280dmg pr sec etter frenzy stance.

Skrevet
Anyhow, ser veldig bra ut, litt synd at det er så lite damage på det i forhold til barb. sitt våpen, men men :)

Husk husk, vi conq's har frenzy stance vett:) derfor det er så lite DPS. Så det blir vell en 280dmg pr sec etter frenzy stance.

280dmg? You wish! Med mindre du har fullt sett med gemmed gear får du ikke i nærheten av 280 engang :)

Skrevet

280dmg? You wish! Med mindre du har fullt sett med gemmed gear får du ikke i nærheten av 280 engang :)

Dual wield i frenzy mode hadde jeg 260dps, nærmere 300 med vulcanic rage. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Og jeg har 420 i frenzy, men igjen - dette blir nerfet så jeg driver å arbeide med å skaffe gear nå så overgangen ikke blir så ille :) Tror jeg får satse på evade, så jeg heller bruker def+evade for å overleve lengst mulig og bare seigt ta livet av motstanderen(e) :p

Selv syns jeg deep wounds forsatt er for dårlig, proc'er for lite, og en dot på 10-19 er ikke bra, gi meg 30 hvert senkund x3, så er det rettferdig =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...