fUsiOn Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Får innstalert, men får ikke kjørt information wizard og da får jeg ikke brukt programmet. Denne feilen kommer opp: Hva skal jeg gjøre?
bekkelund Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 bare avinnstaler og prøv igjen. skal funke da.. funka hos meg
fUsiOn Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Skrevet 19. mars 2003 bare avinnstaler og prøv igjen. skal funke da.. funka hos meg gjort det 4-6 ganger, samme skiten hver gang.
Admin'c Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 slet med det samme , lasta til slutt ned 2003 versjonen fra telenor. www.online.no/nis Men prøv og avinnstaler, kjør så regcleaner (et gratis kongebra program) og avslutt med en regcleaner fra www.symantec.com så tar du å kjører inn alt etter en reboot
fUsiOn Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Skrevet 20. mars 2003 slet med det samme , lasta til slutt ned 2003 versjonen fra telenor. www.online.no/nis Men prøv og avinnstaler, kjør så regcleaner (et gratis kongebra program) og avslutt med en regcleaner fra www.symantec.com så tar du å kjører inn alt etter en reboot Har 2003, men den gjorde at maskinen brukte kjempelang tid på å komme inn i windows. Og regcleaner høres ikke bra ut, jeg liker ikke at program slett villt i min regestry. Kan du garantere at den ikke sletter noe den ikke skal?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå