Gå til innhold

Leter etter den beste routeren. Finnes den?


Anbefalte innlegg

God dag ;)

 

Har kjøpt ny leilighet nylig og nå har jeg og en kompis flyttet inn. Leiligheten går over 2.etasjer med betongdekke.

 

Min kammerat sliter med å få kontakt med routeren, så derfor har jeg sett meg rundt etter den beste routeren som er mulig å komme over. (Så sant det ikke blir en helt latterlig pris)

 

D-Link DIR-655 er ett meget godt alternativ, men det må jo ha komme noe nå som overgår denne?

 

Signalstyrke, stabilitet, og den skal tåle at vi spiller online uten problemer.

 

Er det jeg som er litt for storforlangendes, eller er det mulig med en router som har alt dette?

 

Mvh

Per Åge K.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Er forsåvidt på jakt etter det samme.

Har holdt meg til linksys i alle år, men nå har jo d-link kommet med flere tilsynelatende gode modeller og dir-855 ser jo interressant ut utenom prisen.

 

 

Uansett, jeg håper jo at displayet kan vise mer tekniske data enn de tradisjonelle diodene

og så er det jo kjekt at man visstnok kan kjøre 100% n nettverk samtidig med 100% g nettverk.

De tester jeg har lest om den er ihvertfall meget bra, men så spørs det om folk vil betale 2000,- for den.

Endret av medlem-82119
Lenke til kommentar
Er forsåvidt på jakt etter det samme.

Har holdt meg til linksys i alle år, men nå har jo d-link kommet med flere tilsynelatende gode modeller og dir-855 ser jo interressant ut utenom prisen.

 

 

Uansett, jeg håper jo at displayet kan vise mer tekniske data enn de tradisjonelle diodene

og så er det jo kjekt at man visstnok kan kjøre 100% n nettverk samtidig med 100% g nettverk.

De tester jeg har lest om den er ihvertfall meget bra, men så spørs det om folk vil betale 2000,- for den.

 

Hehe, ja se der ;) Nå snakker vi!

 

Går vel igjennom noen betongdekke den der? Er det mulig å bruke en eldre router som accesspunkt foressten?

 

Edit: Må jeg oppgradere alt av nettverkskort og? Ved kjøp av D-Link DIR-855 Quadband

 

Mvh

Per Åge K.

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hadde jeg vært deg så hadde alle gamle nettverkskort røket ut av huset pronto. Det er unødvendig å samle på gamle kort om du ønsker optimal ytelse i ditt hjemmenettverk. Som du ser så koster det å være kar nå om dagen http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323381

 

Hadde jeg vært deg så ville jeg vurdert å ta en titt innom prisguide.no og prøve å finne rimeligere N-Kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...