Gå til innhold

En legende gjenoppstår


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er den nye modellen optisk eller med kule?

 

Det er kule, men hjulene som kulen beveger leses av optisk, dermed høyere presisjon enn en vanlig optisk (2000dpi på den 'gamle' Boomslang 2000 og 2500 eller noe på den nye).

 

Denne har jeg lyst på (har en Boomslang 2000 som er utslitt etter et par års flittig bruk - altså utslitt, ikke ødelagt!)

Lenke til kommentar
Nei, MS explorer sier nå jeg.  

Holder i minst 15 år. :)

 

 

haha helt feil,kanskje de nye men de første explorer hadde en feil med at ledningen hadde en tendens til å løsne etter en stund,skjedde med meg og har lest at flere hadde det problemet. :roll:

Nei logitech ruler og holder minst 20år :D

Lenke til kommentar

...Jeg ser at endel av dere er misfornoyd med BS2k (bortsett fra oss som elsker den over alle andre mus'er)

 

Jeg hadde store problemer med begge BS2k jeg hadde kjopt, etter ett par dagers bruk saa kjorte makoren seg helt fast. Jeg floy paa veggene som en galing. Men etter aa ha lest endel paa Blueprint til BS-musa, saa klarte jeg aa lose problemet, uten aa retuner dem, ikke si at jeg var heldig for det var jeg ikke. Men jeg tok aferen i egne hender og mista garantien, ihvertfall bedre aa fikse ting paa egne haand. Hvorfor ikke, mange av oss her paa HW.no er jo overklokkere og moddere hvorfor skal vi bare modde en datamaskin, naar vi kan modde en mus og fikse den.

 

Jeg er sikker paa at endel av dere vil argumentere mot meg, men det for saa vere.

 

Jeg stoler paa den nye BS2k500 musa. ikke nok med det men naa Razer folka har ingaatt avtale med et saa stort selskap som de har gjort saa burde det ikke bli noe problemer.

 

anyway, nok fra meg. Dere som liker Ms og Logitech hold dere til deres egne mus, jeg skal ikke prove aa konventere dere :lol:

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Nei, MS explorer sier nå jeg.

Holder i minst 15 år. :)

 

 

haha helt feil,kanskje de nye men de første explorer hadde en feil med at ledningen hadde en tendens til å løsne etter en stund,skjedde med meg og har lest at flere hadde det problemet. :roll:

Nei logitech ruler og holder minst 20år :D

 

 

Husker jeg jobbet med dette. Fikk inn sinnsykt mange med den feilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...